5 Şubat 2019

Cesaretin Var mı Aşka...

Liseden mezun olurken önüme sunulan her deftere, kitaba, eşarba ve benzeri her türlü hatıra amaçlı saklanacak şeye, bu şarkının nakaratını yazdım.
Itina ile. Severek. Söyleyerek.
Aşık mıydım...
Hayır..
Şarkıyı seviyordum
Sözlerini daha çok.

" Birgün bir çılgınlık edip seni sevdiğimi söylesem, alay edip güler misin yoksa sende sever misin yar...
Cesaretin varmı aşka, çarpıyor kalbim bir başka. Sen de böyle sevsen keşke. Desen bana, yar... "

Anlaşıldığı üzre listenin başı bu şarkı.
Ikinci sırada  şuan telefonumda zil sesi olan, eşimle benim şarkımız diyebileceğim şarkı var.
Bağdat yolu.
" Sen bir şahinsin,  ben garip serçe. Attın kalbime demirden pençe. "

Üçüncülüğü karagözlüm alsın.
Sevemedim karagözlüm, seni doyunca..

Dördüncü sıraya eğlenceli bir şarkı koyalım.
Mfö den Alidesidero gelsin.
Şarkıyı bilenleri bir görelim bakalım.

Geldik beş numaraya.
Barış Manço nun her şarkısı listeye girmeye layık elbet. Ama domates biber patlıcan şarkısı bir ayrı.

Altıncı sırada kan ve gül şarkısı yerini alsın. Söyleyen Iskender Doğan. Kıraç da söylüyor ama ondan dinlemesi ayrı.
"Kan ve gül,  gül ve diken,  aşkım ve sen..
Bilmem anlayabiliyor muyum ...
Seviyorum seviyor musun, ağlıyorum gülüyor musun,  sevdikçe kaçıyor musun..
Peki öyle olsun... "

Son sırada Ilhan Irem den bir şarkı yer alsın.
Konuşamıyorum.
Boşver arkadaş şarkısı da güzeldir. Hatta bildiğim tüm şarkıları da.

Müzik iyidir.
Ruhu dinlendirir. Arındırır.
Daha sevdiğim çok şarkı var elbet.
Ama liste 7 ile sınırlı.
Bu şarkıları bir dinleyin.
Eminim pişman olmayacaksınız.



#meydan okuma 6. gün yazısı.





10 yorum:

  1. Eşimin adı..Aliiii Alidesidero :) Ben çok söylerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Bizim yok adımız geçen şarkı.
      Kızımın var ama :)))

      Sil
  2. Ama bu liste çook keyifli olmuşş! :)

    YanıtlaSil
  3. bu çok tatlıydıııı :)

    YanıtlaSil
  4. Pişman olunur mu bu şarkılardan hepsi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. ay hepsisini de severiim 1. şarkı favorim amaa :)

    YanıtlaSil