4 Şubat 2019

Ilhami Mutfakta Kedi mi Var?!!!

Önce ilhami kimdir, necidir, ne iş yapar ondan bahsedelim mi...
Aslında bu ilhami hakkında çok konuşmamak lazım. Sonra kendini fasulye gibi nimetten sanıyor gıcık. 🤫
Şimdi bu ilhami sana geliyor. Sözde sana bir şeyler vaadediyor. Seni allayıp pulluyor. Sonra tüm işi sana yaptırıyor. Peki tüm işi sen yapmışken nasıl  tüm övgüler alkışlar ilhamiye gidiyor.
Haydaa...
Bu ne şimdi...
Olacak iş mi bu...
İlhamiye güvenirsen olacağı bu arkadaş.
Sen kendi gücüne inan. Yapacağım de ve yap. Yapıyorsun yani, isteyince. Tüm mesele istemek de, ilhami de değil. Bırakın şu işe yaramazı.
Sen ne yap biliyor musun? Ilhamiyi mutfağa yolla. Peşinden de sen git. Kapıyı üstüne kitle. Kalsın mutfakta kedilerle. 🤫😉😆

Konu ilham almak, evet.
Peki sen benim bu yazdıklarımdan ne anlam çıkardın?
Çok merak ettim.
Konunun devamında örnek olmak var, o bağlamda soruyorum.
Tamam ben  ben niyetimi açıklıyorum ama sen de bana buraya kadar okudun da ne anladın onu söyleyeceksin.
Anlaştık mı...
Bak açarım kapıyı ilhami kaçar mutfaktan. Demedi deme. 😎

Diyeceğim şu aslında, yukarıda da dedim. Sadece istemek mevzu olan.
Ilham beklemek, ilham kaynağı aramak falan boş. Hikaye. Sen isteyince her şeyi yaparsın. Istemiyorum ki... ilhami yi araya katıp işten kaytarıyorsun.
Bak sonra ilhami oturduğu yerden toplar alkışları. Sen bakarsın öyle. Noluyor diye...
Anlaştık...
İlhami mutfağa...
İlhami yok, gitti, kediler yemiş onu. 🤣🤣🤣




#meydan okuma 5. gün yazısı.








15 yorum: