11 Şubat 2019

Susma Hakkımı Kullanıyorum Hakim Bey.

Efenim, ben iki çocuklu bir kadınım. Bilmeyenlere tekrar etmiş olayım.
Pek tatlı ikisi de. Biri 3 yaşında diğeri daha 10 aylık.
Ellerinizden öperler.
Ben gün içinde ne yapıyorum peki... onları koyuyorum bir kenara. Bakıyorum işime. Pek uslular. Oturdukları yerden kalkmazlar. Bendeki keyif kadı kızında yok yani.
Hal böyle olunca elime aldığım kitabı akşamına bitirmiş oluyorum.
Şimdi bana sormuşsun ya en son okuduğum kitabı.
Heh işte,  bu sebeple susuyorum.
Susuyorum.
Susuyorum.
Sustum.




#meydan okuma 11.gün yazısı.






12 yorum:

  1. Merhabalar Deep'in önerisiyle sayfanızı keşfettim, takipteyim.. Meydan okuma etkinliğine katılan bir çok arkadaş var. Bu sayede oldukça renklendi buralar :) Süper anne olmuşsunuz...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel Allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
  3. Hahaha, sen çocukları öp, kokla, yumur yeter :)

    YanıtlaSil
  4. oh şanslısın yaa maşallah onlaraa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşaallah Sübhanallah.
      Rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla sağlıcakla Inşaallah.

      Sil
  5. Krem denilince akla ilk gelen isim Arko

    YanıtlaSil
  6. ay öp onlarııı :) boşver kitap falan okunur yinee :)

    YanıtlaSil