23 Şubat 2019

Düşünmek ve Eyleme Geçmek...

Bu aralar  çok düşünüyorum, çok.
Meselâ,
Yeni tüller almayı düşünüyorum.
Koltuklarıma yeni örtüler. Yani ben evimi yenilemek istiyorum.
Yenilemeden evvel şöyle bir güzel temizlik de yapmak istiyorum.
Ne zamandır kanaviçe de yapmayı düşünüyorum. Dahası istiyorum.
Şöyle ailemize ait güzel ve özel bir pano. Ne güzel olur.
Adı sanırım saray sarması. Muhallebiyi yapıp tepsine döküp bekletiyorsun. Sonra kesip rulo yapıyorsun da afiyetle yiyorsun. Ama nedense hep üşeniyorum. Istemek ve düşünmekten öteye gidemeyenlerden.
Tabi benim düşünüp yaptığım yani eyleme geçirdiğim işlerde var şu hayatta.
Çocuklarla oyun oynuyoruz meselâ.
Oğlumla kek kurabiye yapıyoruz.
Şükrediyorum.
Bugünlerde şükrettigim başka bir şey daha var. O da annemin sağlığının iyi olması. Yani geçirdiği bir kalp krizinden sonra, çok şükür iyi.
Bende durumlar böyle.






#meydan okuma 23.gün yazısı.






12 yorum:

  1. Anneciğine geçmiş olsun şifalar dilerim 🙏

    YanıtlaSil
  2. Yapılacakların zamanı gelince bir bir olurlar.. Ama andaki keyifler en büyük şükür sebebi.. Keyfin bol olsun

    YanıtlaSil
  3. Anneciğine geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun çok çook.. Benim de yapılacaklar listemin sonu gelmiyor eksilmiyor da hiç ah ah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bitmez o listeler.. biri biter diğeri başlar:)

      Sil
  5. geçmiş olsuun. bi de o muhallebi şeyini yapıncaa tarif ve foti versen yaa :)

    YanıtlaSil
  6. Cok gecmis olsun canim benim. Bazen oluyor öyle, yapmak istemekte yapmamak gibi ...

    YanıtlaSil