27 Şubat 2019

Son Sözlerim.

#meydan okuma 28.gün yazısı.



Bir ay boyunca bu yazı ile noktaladım yazdıklarımı.
Her günün konusu vardı. Bazen konunun içeriğine değinmeden yazdım. Bazen değinmeden olmadı.
Farklı bir şey yapma peşindeydim. Gördüğüm bloglarda bir kalıp vardı.
Tamam meydan okumaya katılmıştım ama nasıl iştirak edeceğime ben karar verecektim sonuçta.
Konular belliydi, tamam. Işleyis farklı olacaktı doğal olarak.
Konular işte bu noktada bazen beni zorladı. Farklı bir tarz ile ilerlemek isterken, günün konusu beni yine kalıba sokmaya zorluyordu.
Bu sebeple bazı günler yazmayı hiç istemedim.
Vaktim çok olmuyordu. Şimdi düşünüyorum da onlarda da farklı bir yol seçebilirmişim.
Umarım, kalıp ve farklı işleyişle ne demek istediğim anlaşılmıştır.
Sonuçta katılan herkes salata yapacak olsaydı herkesin sunumu, malzemesi, lezzeti farklı olacaktı.
Demek istediğim bu. Ben yeni bir tat peşindeydim. O kadar.
Eğlendim mi...
Elbette.
Hergün yazmayı kendime görev bildim. Gece uyumadan illa görevimi yerine getirdim. Bazen çok mu abarttım dedim kendime ama sonuçta bu bir meydan okuma idi. Meydanı boş bırakmak olmazdı. :)
Koca bir ay benim için böyle geçti.
Anladım ki, istesem hergün yazabiliyormuşum.
Istemek lazımmış.
Bir sebep lazımmış.
Ezgi ye bana bu sebebi verdiği için teşekkür ediyorum.
Farklı bir mim oldu. Bende bu farklı mimi kendimce yapmaya çalıştım.
Sevgiler saygılar sunarım.
Görüşürüz yine ;)









22 yorum:

  1. Her gün yazı bekliyorum artık, haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, pek de güzel oldu.Keyifle okumaya çalıştım yazdıklarını..Arada kaçamaklar yapmış olabilirim itiraf ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizde iyiki varsınız:)
      🤗

      Sil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım sizi de bloguma bekliyorum :)) iyi günleriniz olsunn :))

    YanıtlaSil
  5. Her gün yazmak bana da artık çok zor geliyor eskiden daha doğrusu aylar önce yazabiliyordum. Hele birkaç yıl önce hemen her gün yazıyordum. İnsanın günü gününe uymuyor, değişiyor duyguları. Pek takip edemedim o yüzden kimseyi...yine de elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk günler hergün yazardım:)
      Evlenip çoluk çocuğa karışınca değişti işler:)
      Teşekkürler

      Sil
  6. Evet, ben o farklı tadı taa içimde hissettim, çok da keyif aldım vallahi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman.
      Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  7. ivit denişikti senin çelınç :)

    YanıtlaSil
  8. Farklı bir yorum getirdin ve bu benim en sevdiklerimden oldu...
    Ben teşekkür ederim, kıymet verdiğin için
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Her gün yayın,bence zor.
    Meydan okuma bitti ,ulaşmadığın ne cok blog var,bir ayda herkese ancak ulaşırim

    Sizi tanıdığıma memnun oldum .
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zor kolay değil artık ama imkansız da değil:)
      Teşekkürler size de kolay gelsin.

      Sil
  10. her gün yazmak ve her gün okumak büyük başarı bence zor bir mimdi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş baksana şimdi yazamıyorum:)))

      Sil
    2. ben de öyle ben dee :D bahar tembelliği diyelim :D gerçekler bir yığın iş ve ödev olarak arka planda dursun neyse ki papatya çayı var şu dünyada :D

      Sil
    3. Yaşasın papatya çayı:)))

      Sil