8 Şubat 2019

Cevabını Bildiğin Soruyu Sorma Bana.

Beni bana soruyorsun ya...
Cevabım ne olur sence?
Sen benim garip bir insan olduğumu da nereden çıkardın ki...
Her insan illa garip mi olmalı yani...
Ben şimdi garip olmadığımı söylerken sence garip mi davranıyorum?
Peki, gariplik ne... senin garip dediğin şey, benim günlük rutinim olabilir pekâlâ.
Değil mi...
Ya da benim garipligim senin sıradanlığından ibarettir.
Ben garip değilim. Beni garip görenler aslında garip.
Neden mi... ?
Çünkü beni bana soruyorsun.
Bana cevabını bildiğin sorular sorma.
Ama illa ki senden duymam lazım dersen,
Istedigimde,  gördüğün üzre çok pis arızaya bağlayabilirim.
Korktun mu yoksa...
Işte benim garipliğim. 😁
3u beşi boşver,  sayamam.
Bu yeter bence.
Ama şunu da belirteyim. Gariplik görecelidir.




#meydan okuma 9.gün yazısı.





12 yorum:

  1. 9 gün sorusu hakikaten zordu ama bence bu şiir en güzel cevap favorim sizsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Şiir olarak yazmamıştım ama. Öyle de bir izlenim bırakıyormuş:)

      Sil
  2. İlginç ve etkili olmuş. Sevdim👍😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilginç olmayı severim ben. Gariplikten ziyade:)))

      Sil
  3. Doğru gariplik görecelidir.

    YanıtlaSil
  4. Wooowww çok sanatsal olmuş, okuğum en değişik arıza yazısıydı :)

    YanıtlaSil
  5. hah haa bu çelınçta en iyi sensiin seni şampiyon yaptıım. bloguma koyayım daaa herkeşler çelınç görsüüün hihihi :)

    YanıtlaSil