16 Şubat 2019

Kendime Liste.

Oldum olası listelerle aram iyi değildir.
Sonu gelmez çünkü. Bir yerden sonra ip kopar bende.
Aslında bu meydan okumada bir liste sayılır. Bakalım burada ipi sağlam tutacak mıyım... gerçi gevşemeye başladı sanki. Ilk başlarda bugünün sorusunu dünden hazır ederdim. Şimdi anca akşamları zar zor yetiştiriyoum. Ucu kaçıyor yani hadi bakalım hayırlısı.
Ev işleri de aslında tam böyle. Ucu kaçtı mı olan oluyor.
Bende kendime liste tarzı bir eylem planı yapayım da sabah kalktığımda içim şişmesin.
Genel olarak yapılan, yapılacak işler bunlar.
1. Mutfağı topla.
2. Buzluktan yaprak çıkar.
3. Çamaşırları yıka.
4. Çamaşırları as.
5. Çamaşırları ütüle.
6. Balkonu yıka.
7. Dolma sar.
8. Kendine vakit ayır.
9. Dişlerini fırçala.
10. Şimdi uyu bakalım.


😂😂😂





#meydan okuma 16.gün yazısı.






19 yorum:

  1. Çok aktif gördüm sizi :))

    YanıtlaSil
  2. 7 maddeden sonra 8.ci maddeye zaman ve derman kaliyorsa... Ne ala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceliği 8e verince 7 kalıyor:))
      Bakınız dün akşam 😂

      Sil
  3. Allahım gerçek hayat 🤦🏻‍♀️

    YanıtlaSil
  4. oooo ne zaman ayırcan kendine zamaaan :)

    YanıtlaSil
  5. Allah kolaylık versin :)...Selam ve Da ile...

    YanıtlaSil
  6. kafamda listeler oluşturuyorum ben de. Ama sürekli listeyi zihnimde tekrarlayıp durmak daha çok yoruyor beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben unuturum bazen.
      Bazen yapmaya fırsat bulamamak, yapamamak yorar beni de.

      Sil
  7. Kadınlar erkeklerden daha fazla saat çalışıyor hiç bir zaman için hakları ödenmez

    YanıtlaSil
  8. 7 ve 8.madde 😊 güzel bir bloğunuz var takibe aldım benim bloguma da beklerim sizi ...
    https://camdandusler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. dolmada kaldım ben :D onu en başa alıp diğerlerini yapmasak oluyor muu :D

    YanıtlaSil