26 Mayıs 2014

3. Yaş Kutlamaları.

Ama aslında bir kutlama yok, çaktırmayın sakın.
Zaten doğumgününü unutmuşum. Tam rezillik bir durum. İnşaallah telafi edebiliriz. Size güveniyorum. Beni yalnız bırakmazsınız.
Değil mi?
Benim fidanım, canım blogum, 21 Mayıs itibariyle tam 3 yıllık oldu. Koca bir 3 seneyi devirmişiz. Şimdi yaşı daha çok olanlar yandan yandan gülüş atmasın. Her yaş ayrı güzeldir tamam mı..
Unuttuğumdan dolayı, her sene yaptığım özel bir çalışma maalesef yok.
Blogumun, içinizden çok da umrumda, diyebileceğiniz istatiksel verilerini resimledim. Bari dedim, onun için bunu yapayım. İçim rahatlasın. Bu da avuntu işte..


Uzun lafın kısası Efenim;
Beni bu 3 yıllık süreçte, yalnız bırakmadığınız için çok teşekkürler. Fidanıma eklediğim her dalı, sahiplendiniz. Can katan yorumlarınızla büyüttünüz. Hiç ama hiç eksik olmayın emi..
Ve son not, blogcuğuma çaktırmayın da, bu yazı en çok sizin için yazıldı. Bilmenizi isterim. Zira siz olmasaydınız, biz de olmazdık.

Sevgiler... 






33 yorum:

  1. Yazı dolu nice yıllara:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah..
      Çok teşekkürler. Eksik olmayın. :)
      Bende bir 9 görürüm umarım.

      Sil
    2. Neden olmasın:-)

      Sil
    3. Benimde dileğim o. İnşaallah.. :-)

      Sil
  2. Ay ben yeni buldum seni :)
    Nice birlikte yıllara :))
    Nice şok olacağım hikayelere :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)
      Ne güzel bir yorum.
      Çok teşekkürler.
      İnşaallah..

      Sil
  3. benim bogum since 2009 hahah tam 1703 gun once acmisim :)

    bu arada sanada o kodu vereyim istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)
      Benimde olur o günlerim.
      Teşekkürler. O da eksik kalsın. Gününü unutmasam kafi. Onuda artık unutmam. :-)

      Sil
  4. Unuttum deme, unutturuldum de...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :)
      Unutturuldum evet. Ama süpriz bir şekilde de hatırlatıldı. :)

      Sil
    2. Ne, ne zamn, nasıl, nerede, kim....
      beşinci N neydi yaw.. :))

      Sil
    3. :D
      Bilmiyorum ki..
      Niçin.. mi acaba..

      Sil
  5. Ne güzel, ne güzel!!!! Daha nice nice yazılara, tıklanmalara, okunmalara diyelim:))

    YanıtlaSil
  6. Bu arada ben şimdiye kadar hiç kutlamadım, bu sene de kaçırdım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. İnşaallah.. İnşaallah.. İnşaallah.. :)
      Hep birlikte.
      Evet, sizde hiç görmedim. :) Seneye belki yaparsınız. :)

      Sil
  7. Daha nice nice yıllara diyelim o zaman (:

    YanıtlaSil
  8. Vayy cok havalı bir yazı :) daha nice yillara efendim, sağlık ve sihhatle :)
    Yanliz internetsupervision nedir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. İnşaallah.. O hava size ait Efenim. :-)
      Bilmiyorum ki... bende orada gördüm. :-)

      Sil
  9. Yazı yazdığın nice senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarinızla güzellik kattığınız nice yıllara...
      :-)

      Sil
  10. Nice üç senelere inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah... hep birlikte.. eksik olmayın. :-)

      Sil
  11. nice nice yıllara canım :)

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara.
    :)
    Iyi ki tanıdım güzel bloğunu ve seni
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte. :)
      Bende sizi tanıdığım için çok mutluyum.
      :)

      Sil
  13. vay beee eskidik heee :) yıllarca yazalım hep yaaa :)

    YanıtlaSil
  14. Hayal dünyana eşlik etmek güzel gerçekten.

    Nice yıllar sağlık ve huzurla yazman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin..
      Çok çok teşekkürler. Eksik olmayın. :)

      Sil