26 Mayıs 2014

Kitap Fuarı - Yağmur - Telefon

Bu yıl 6. sını düzenlenen Kocaeli Kitap Fuarına, ilk kez gitmenin haklı gururu ile karşınızdayım. Hem de bu yıl, iki kez gittim.

İlkinde kitap beğenemeyip, bir kitap fuarından sadece puzzle alan bir insan olarak da bu fuara bir ilk yaşattığımı düşünmeden edemiyorum. (Avuntu)

Aslında ilk gittiğimde kitap alacaktım ama alacağım kitap yoktu. İkinciye o sebeple gitmiş sayılırım. Ama yine yoktu. Deeptone, o yayınevi ile ciddi bir konuşma yapmalısın. Kitabını fuarlarda satışa sunmayacaklarsa ne zaman satacaklar. Yanlış mı düşünüyorum ?..

Gelelim aldığımız kitaplara. İşte bu üçü. 

İnşaallah, beğenerek okurum ve tavsiye edebilirim. Hatta blogumda konusunu yazarım. Benim okuyup yazanlardan neyim eksik. Tabi sırf bunun için okumayacağım. Ama aklımda bu da var, saklamıyorum.

İkinci sefer benim için unutulmaz oldu. Oradan çıkınca, resmen yağmur bizimle gittiğimiz yere geldi. Sonra telefonun azizliği yüzünden karışan ortalık. Aklıma geldi, yine gülüyorum.
Velhasıl, değişik bir gün oldu. Güzeldi.

Evet, kitaplardan bildiğiniz ve okuduğunuz var mı? Doğru tercihler mi yoksa yanlış mı?
Fikirlerinizi bekliyorum.

Son not olarak, blogum 3 yaşında olmuş da ben unutmuşum yahu.. Onun için ayrı bir yazacağım da, zaten ayıp ettim olmuş canım bloguma, bu şekilde gönlünü almaya başlayayım.
Değil mi?





15 yorum:

  1. Deep'in yayınevi konusunda kesinlikle seninle aynı düşünüyorum bulamadım gitti kitabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam Dr de var demişti.
      Ama bir kitabı fuara getirmemek, üstelik sipariş etmişim, büyük ayıp.

      Sil
  2. çok güzel bir yazı olmuş yağmur da hep öle anlarda gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      Yağmuru hiç beklemiyorduk. Tam süpriz oldu. :)

      Sil
  3. Kitap fuarından puzzle almak da iyiymiş, ben o kadar yol çekip gitsem illa bir tane kitap alırdım. :D Kitaplar hakkında da hiçbir fikrim olmadığından yorum yapamayacağım. :) Keyifli okumalar ve nice yaşlara. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan üstüne bir de kararsız olunca puzzle alıp gideyim de eve boş dönmemeyim hesabı oldu, bende. :D Ama evdekiler çok sevindi. Bu bana yeter.
      Kitaplar hakkında yorum alsaydım iyiydi. Kimsenin bilmediği kitaplar mı bulduk acaba. :) :)
      Çok teşekkürler.
      Blogum için özel yazıyı da hazılrıyorum şu an. :D

      Sil
  4. Kitap fuarı kalp ben :D
    Okuduktan sonra yorumlarını bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İnşaallah..
      Okumadan bir yorum alsaydım iyiydi ama.. :)

      Sil
  5. Ben de oradaydım :) yedi kitap almışım. Daha da alabilirdim ama beni tuttular :)
    Fuar çok sıcaktı, bence hepimizin orada olma şevkini kıracak kadar sıcak :)
    deeptone'un yayınevi ile ilgili yaptığın yoruma aynen katılıyorum.
    Vee aldığın kitaplardan hiçbirini okumadın ama sen okuyup tavsiye edersen okurum.
    :)
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de yan yana yürüdük, aynı kitaba baktık. :)
      Evet sıcak ve havasız bir ortam oluşmuş. Ama son cumartesi arka kapı açıktı. Çok iyi olmuş. Hava geliyordu resmen.
      İnşaallah, bitirince ilk işim kitabı yorumlamak olacak. İyi veya kötü. :)
      Sevgiler.

      Sil
    2. Ben son Cumartesi yani bu Cumartesi oradaydım. Belki de yan yanaydık evet ne ilginç değil mi :) hem tanıyor gibiyiz birbirimizi hem de hiç tanımıyor.
      :)
      Ben hava alamadım, bak hatırladım yine çok sıcaktı, bugün de çok sıcak.
      :)

      Sil
    3. :) Dediklerimiz olmuş olabilir yani..
      Sadece bir köşe öyle idi. Ama hangisiydi bilemiyorum.

      Sil
  6. üçünü de okumadım yaw :)

    YanıtlaSil
  7. ipad'den yorumlar ne güzeeel fotooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kısmet artık, çıkmadı okuyan biri.
      Teşekkürler. :) Ben çektim.

      Sil