2 Mayıs 2014

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.


Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya.
Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem.
Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen.
Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı.
Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun!
Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap.
Evet bu kadar basit.
Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin.
Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart.
Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şey. Sen yapıyorsun zaten ama o kalkıp sana  yap onu diyor. Şeytan bırak git diyor. Başına çal diyor. Ama genelde o iş bırakılmadan yapılmaya devam ediliyor. Ne garip değil mi? Sanırım bunu genelde büyüklerimiz yaptığı için, terbiyeden susup işi yapmaya devam ediyoruz.
Büyüklerimizden öğrendiğimiz, bir delirtme metodu.
Değeri paha biçilemez.
Değil mi?
Denemesi bedava. 




38 yorum:

  1. :D Bunu zaten ben her gün yaşıyorum. Ama güldüm bak. Emeğine sağlık . Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sabır versin demeli o halde. :)
      Bende sıklıkla yaşıyorum. Ondan esinlendim zaten.
      Teşekkürler.
      Size de kolay gelsin. :)

      Sil
  2. Ay evet yaa şimdi aklıma gelince bile çıldırdım :P
    Bunu en güzel yapansa babannem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Benimde rahmetli ananem çok yapardı. Tabi onun talebesi olan annemde onu aratmaz, sağolsun. :D

      Sil
  3. Sinir bir durum sahiden dönüp de bi laf edesi gelir insanın ama onu da yapamaz... sonra içten içe sinir ol dur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.
      Birde sorarlar, ne oldu diye... bazen tutamazsın işte o an kendini. :) :)

      Sil
  4. Aynı babam. Ve evet, kesinlikle çok delirtici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyükler.. :)
      Biz de böyle mi olacağız acaba..
      :)

      Sil
  5. Bir de bunun tam tersi versiyonu var. Şu ayakkabını kaldırsana oğlum, tam kaldırıyordum zaten! Şu çantanı yerine koysana, ben de şimdi koyacaktım anne! İşin en önemli sırrı anne demediği sıralarda üc gün de geçse kapı önümse duran o çantanın mucizevi bir şekilde o an kaldırılıyor olmasında, mümkünse ses tonu da isyankâr ve sinirli olmalı. Tadından yenmez, anneyi deli etmek garanti:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :)
      Bu da çocukların yöntemi o halde. Zamane çocukları hazırcevap zaten.

      Sil
  6. Hiç sevmem ben de öyle bir durumun içine düşmeyi..
    Kim olursa olsun, cevabını alır.Kaçarı yok :)

    O yüzden de delirmeme gerek kalmaz..
    Bu da benden öneri olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)
      Bana söylesem de asabiyet yapıyor.
      Teşekkürler.

      Sil
  7. Hahha çok güzel bi tesbit kessinlikle doğruuu :d

    YanıtlaSil
  8. Süper doğru söylüyorsun .Ben de oğluma yapıyorum galiba bunu , sinir oluyor yavrum:)

    YanıtlaSil
  9. ben okuyunca deli oldum bile!

    buna bir de şunu ekle, neden kızıyorsun ki.
    kızsa da kızmasa da bunu söylediğin vakit insan çıldırıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)
      Evet, üste çıkma halleri de mevcut. Benim annem "ne oldu..." diye sorar.
      Oyyy.. çıldırmak içten değil. :-)

      Sil
  10. İnsanı delirtme yerine insanı mutlu etme yöntemi olsa ya :)

    YanıtlaSil
  11. Ay ne gicik bir yazi olmus bu. :)) hihi

    YanıtlaSil
  12. Annemi hatırlattı bu yazı bana:)))

    YanıtlaSil
  13. Aman efendim siz onlara uymayın. Sakin olun.

    YanıtlaSil
  14. Çok yakın zamanda yaşadım, gerçekten çıldırtıcı bir etkisi var.
    Kimse denemesin.
    ;)

    YanıtlaSil
  15. Bunu ben senelerce yaşadım.simdi delirme noktasına geldim.acaba bu işin içinden nasıl çıkarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözden ırakta iş yaparak biraz korunabiliriz. :)

      Sil
  16. Türkiye'ye gelsin üç aya kalmaz delirir. Bizler aşılandık:))

    YanıtlaSil
  17. Valla ben sinirlendim mi mesajlar paragraf şeklinde hatta kitaba uyarlanmış şeklinde yazıyorum ama aynı şey bir kaç defa olursa inat ediyorum hadi bakiyim ben sana neler yapıyorum deyip o zaman yapmayıp hiç beklemediği bir zaman yapıp arkasından vuruyorum valla arkadan vurmasını biliyorsa vurulmasını da bilecek öyle kötü şeyler yapıyorum ki temas yok tabi mal gibi kalıyor karşımda düşmanını yakın dostunu daha da yakın tut seni en iyi tanıyan dostun sonuçta sana en çok zarar verebilecek kişi dediğim gibi odunu verin fiziksel olmadan tabi nasıl mal oluyor iyi izleyin etkisini göreceksiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakitsiz yapıyorsunuz da ne yapıyorsunuz o kısmı anlamadım

      Sil
  18. Insan anne olunca daha mı çok yapıyor acaba?
    Zira şuan anneyim ve bu dediklerimi yapıyorum bazen istemsizce. :))

    YanıtlaSil
  19. Doğrudur.
    :)
    Ben genelde büyüklerimden duydum.

    YanıtlaSil