28 Mayıs 2014

Ceylan Misali...

Bir ceylan var, tam şurada. Gördün mü ?
İyi bak ona. İyi. Gözlerinin tam içine bak. Ne gördün, söyleyebilir misin? Peki duydun mu, kalbinin sesini. Onun kalbinin sesini. Heyecandan küt küt diye atışını. Duyabiliyor musun? Hissedebiliyor musun?

Şimdi kendine bak.
Söyle.
Avcı mı olmalısın yoksa ceylana yar mı..
O gözlerde korku mu görmek istersin yoksa umut mu...
O kalbin korkudan mı yoksa heyecandan mı atmasını istersin...

Seç bakalım. Bir düşün.

İstersen de seke seke uzaklaşır senden. Bir daha görmezsin o ceylanı.

Söyle...

Senin istediğin nedir?

Av mı?

Yar mı?

Yalnızlık mı?





29 yorum:

  1. Her hikayende ne güzel bişeye değinmen :))
    Ben yalnızlık detdim :)
    Ama ceylana umut :)

    YanıtlaSil
  2. Yar derim ama yalnızlığında güzel bi tarafı var ya

    YanıtlaSil
  3. Yerine göre değişir desem:) bazen avlanmak istersin, bazen yar olmak bazen de sessiz sedasız içine kapanmak.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum ;)

      Sil
    2. Ya bir kerelik hakkın varsa.. Hayat karşına hep bir ceylan mı çıkarıyor..
      :)

      Sil
    3. Öyleyse o güzelliği hafızama mıh gibi işler, arkamı döner giderim.
      Ben kesinlikle böyle yaparım.
      Oldu mu
      ;)

      Sil
  4. bunun altından da psikolojik test çıkacak mı?
    bilinç altımıza iniyosun şaka maka ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Teşekkür edeyim, öncelikle.
      Yok bu test falan değil. Aslında benim bilinçaltımın yansıması da diyebiliriz. Karışığım da biraz. :)

      Sil
  5. Umut, yar ve heyecandan yana kullanıyorum seçimimi:) Güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yar olmak umuttur.. tatlı heyecandır her daim. :)
      Teşekkürler.

      Sil
  6. çokkk güzel olmuş! yemin ediyorum o kalp atışlarını hissettim ve düşündüm hangisi olmalı diye
    ve ben kesinlikle kalbin heyecandan küt küt atmasını isteyenlerdenim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu size.. O heyecan hiç bitmesin. :)

      Sil
    2. Yaşatacak biri çıksın da önce kuzucum ondan sonra inş hiç bitmez (:
      ben sadece yazını okurken kaptırdım kendimi gittim. geçmişi yad ettim sankiimmm :P :))

      Sil
    3. Anladım. :)
      İnşaallah yaşatacak biri çıkar diyelim ohalde. :)

      Sil
  7. ben valla her türlü durumda korkak bir ceylanım o yüzden yalnızlık rahat geliyo bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seke seke çaydan geçip giden ceylansın yani.. :)

      Sil
  8. Av ile Yar aynı çelişik cümlede geçti..
    korkunc
    :)

    YanıtlaSil
  9. Ceylanın masumiyeti bütün satırlara yansımış özünde.
    Ne mutlu o masumiyeti algılayabilene.

    Güzel teşbihti. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne mutlu.. Gercekten hilesiz algılayanlara..
      Teşekkürler. :-)

      Sil
  10. yalnızlık... güzeldir

    çok duygulandırıcı olmuş,helallll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Güzellikler getirdiği sürece.. hep güzel kalsın.
      Teşekkürler. :)

      Sil
  11. çok hoş =)

    YanıtlaSil