2 Şubat 2019

Bugün Ne Pişirsem..



- Anne bana ne getir?
-Ne getireyim oğlum?
-Hımmm.. kek var mı anne..
-Yok oğlum.
-Kurabiye var mı anne?
-O da yok oğlum.
-Ama neden...
Sonrasında moralimiz bozulur biraz ağlarız tabi.
Ama bizim evde kek var mı sorusunun cevabı genelde yok olmaz. Olduysa da çok sürmez hemen pişer bir kek.
Yani pişirmekten vazgeçemediğim yemek kek oluyor haliyle.
Oğlum seviyor.
Ben seviyorum.
Babamız sevmiyorsa da farketmez.
Biz kekciyiz.
Kızım da bizden olabilir. Daha iki ayı var. Ama şimdiden kek sever olacağını hissettiriyor.
Oğlum ileride Insaallah anne keki diye hatırlar yediği kekleri. Kurabiyeleri.
Zira benim böylesi anım hiç yok.






#Meydan okuma 3. Gün yazısı.




16 yorum:

  1. Benimkilerde aynı kek çok severler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım sevmeyen çocuk çok azdır:)
      Anne keki sevilmez mi hem..

      Sil
  2. Cevizli keke bayılırım ben de 😇🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve üzümde olacak. Ama benim oğlumun cevize alerjisi var üzümü de kekse kurabiyede sevmez yemez küçük bey. :)))

      Sil
  3. Ben de kekciyim ve ileride anne kekini hatırlayacaklarına fazlasıyla eminim ;)

    YanıtlaSil
  4. Bizim evde anne kekinden çok Bilgiç kurabiyesi ve Metos çiyzkeyki meşhurdur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo.. çocuğunun elinden yemek de ayrı keyifli ve lezzetli geliyordur eminim. :)

      Sil
  5. Tabii ki anne keki hatırlanır. Bizde çok severiz. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insaallah hatırlasın tabi. Yapıyorum o kadar. :)))
      Teşekkürler.

      Sil
  6. Ben de çok severim kek

    YanıtlaSil
  7. Ne sıcacık bir düşünce; keklerle, kurabiyelerle hatırlanmak, çok sevdim...İnşallah yaşarız, ne diyeyim ;))amin.

    YanıtlaSil
  8. ha haa ben de kekçiyim ha haa çoğalıyooz :)

    YanıtlaSil