2 Şubat 2019

En Güzel Hediye.

Düşünsenize...
Dünyaya 4 kere gelmişsiniz.
Bu da demek oluyor ki, 4 doğum günü.
4 güzel hediye.
4 ayrı heyecan.
Ama sen şimdi diyorsun ki bu mümkün değil.
Hadi canım sende. Tabiki de mümkün.
Benim 4 doğum günüm var mesela.
Ilki ocak 30 da. Ki yeni kutladım daha.
Ikinci mart 30 da. Üçüncü ağustos 17 ve sonuncu da ekim 17.
Insan dünyaya kaç kere gelir? !!
Sevdikleri hayatına girdikçe yeniden yeniden doğar insan.
Bunlarda benim sevdiklerimle kavustugum, onlarla yeniden doğduğum günler.
Mesele sevmek.
Hediyesi de sevilmek. Başka hediyeye ne hacet.
Misal canım annem diye sarılması.
Gözlerinin içi gülerek sana bakması yeter konuşmayı henüz bilmeyen kızının.
Ardında yanında hep beraber olacağını bilmek de bir hediye.
En güzel hediye onlar. Sürprizleri hiç bitmiyor. Daha ne olsun.








#meydan okuma 2.gün yazısı.

13 yorum:

  1. Yalnız günler de pek uyumluymuş :)

    Birlikte sevgi dolu nice yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle cidden. 30lar çocuklar diğeri biz.
      A şimdi fark ettim de onların da bizimde aradaki fark 2 ay imiş:)))

      Sil
  2. Bu nasıl da güzel bir anlatımdı böyle..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel kutlanacak doğumgünleri olması, hepinize mutlu yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Harika bir yazıydı. Tebrikler 👍🎂🌷🤚

    YanıtlaSil
  5. oy en güzeli, canım annem kısmı..
    Geçmiş doğum günün kutlu olsun çok yakınmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)
      Doğum günü sahibi asıl canım annem diyen. :))

      Sil