24 Şubat 2019

Gel, Felekten Bir Gün Geçirelim...

Desem de sen bana inanma.
Ben ve felek. Hiç alakamiz yok. 😆
Yolda görsek birbirimizi tanımayız yani.
Ama desen ki, birkaç yere gidelim. Eyvallah.
Hayvanları seviyorsan şayet, günün ilk işi, kalabalık artmadan gidip görelim rahatça.
Nereye mi... Darıca hayvanat bahçesine. Ama şehrin diğer yakasından geliyorsan Ormanya ya gidilir.
Kahvaltı kısmını atlamışım değil mi... aç aç gezilmez.
Mini köşk kahvaltı için ideal.
Ama hava mis gibi, manzara eşliğinde yapalım dersen ki, Soğuksu bunun için tam yeri. Tepede, ağaçların içinde bir mekan.
Ormanyaya da yakın üstelik.
Evet.
Şimdi nereye gitsek acaba...
Güneşin ve denizin tadını çıkartmak istersen Kandıra ya rotayı çevirelim bence.
Gitmişken bir güzel manda yoğurdu da yeriz,  mis.
Sonra tramvay ile şöyle bir şehri turlarız.
Kâğıt müzesine uğrarız.
Akşam yemeği için nereye gitsek acaba...
Hımmm...
Ay hiç fikrim yok. Aynı yerlerde yiyebiliriz. 😂😂
Anladığın üzre pek gezip dolaşan biri değilim.
Nete bakmadan hazırlanmak istedim.
Kötü mü ettim yani...
Aşk olsun 😜😂






#meydan okuma 24.gün yazısı.





8 yorum:

  1. Darıca'ya oğluşlarla iki kere gelmiştik, hatta timsahları beslemelerini izlemiştik heyecanla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir timsah bizi farketmiş, sinsice yaklaşıyordu resmen:)))
      Kaçtık nedense 😂

      Sil
  2. Güzel bir rota olmuş bu sevdiim :) bir süre gezmek dolaşmak yok bana şimdi ödevimin başına dönüyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Yok yok, bence çok güzeldi, ay gelsem de uygulasak bu listeyi hihihi :))

    YanıtlaSil