19 Şubat 2019

Ilk Merhaba Ilk Heyecan...

Tarih 21 Mayıs 2011
Yazan, Uyuşuk Hayalperest.
Sabah konuyu yazmak için düşünürken, neden blog açtım ki diye düşünmedim değil. Unutmuşum. Sonradan aklıma geldi.
Blogger olmadan evvel fromlarda dolaşırdım. Güzel bir from bulduğumda müdavimi olurdum. Hergün yazılar yazar, yorumlar atardım. Yönetici kadrosuna kadar çıkardım 😁😎
Oralardan tanıştığımız bir arkadaşla konuşurken, bana blog yazmamı önermişti. Yazmayı seviyorsun,  kendi alanında özgürce yaz, tarzı bir yönlendirme ile ben blog yazarı oldum.
Bilenler bilir, o vakitler şuan bu etkinlikteki gibi hergün aktiftim. Içimden gelenleri,  gördüklerimi,  izlediklerimi , herşeyi yazardım.
Sonra photoshop ile yaptığım çalışmaları ekledim. Bende mimler ürettim zamanında 😂
Blog gazetesi çıkarmıştım bir ara. Vaktim olsa da yapsam yine.
Sonrasında öyküler yazmaya başladım. Sevildi, bende yazmayı sevdim.
Şiir vari yazmayı da seviyorum.
Arada saçmalamayi da seviyorum.
Her telden, her konudan blogumda konu var galiba. Diziler filmler hakkında yazılar da var. Programlar hakkında da.
Yazmayı seviyorum.
Konuşamadığım çoğu şeyi burada yazmayı sevdim.
Bu blog bana bir pencere bir dünya açtı.
Seviyorum bu alemi..
Ve sevildiğimi hissettiğim için de hala buralardayım.
Uzunca bir süre de olmayı planlıyorum.
Sevgiler


♥️





#meydan okuma 19.gün yazısı.







12 yorum:

  1. Benim gazetem farklı idi. Bulup bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Heyhat diye arayınca çıkıyor

    YanıtlaSil
  3. istediğin sürece yazmanı diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. İnşallah uzunca süre komşu olalım, blog gazetesi macerasını dinlemeyi çok isterim

    YanıtlaSil
  5. aaah maziiii, gaste eveeet, güzel öykülerin eveet :) sen bi deee, iki üç yıl boyuncaa, kitap eylemcisi ile birlikte bloguma en çok yorum yapan iki kişiden biriydin yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. 2011 bir cogumuz icin önemli bir sene. Bloglarimizi actigimiz o günden beri de takiplestigimiz eski bloglardan kimler kaldi hey gidi günler hey diyorum icimden bazen. Senin de dedigin gibi yazmayi sevdigim icin yazmaya devam ediyorum. Seni de seviyorum uyusugum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende söylüyorum bazen. :)
      Teşekkürler. Eksik olmayın:)

      Sil
  7. heeyoo buralarda olmaya devam et seviyorum seni okumayı kii :)

    YanıtlaSil