27 Şubat 2019

Kelin Merhemi Olsa...

Bu sabah suratsız halde uyandım.
Peki neden...
Bilmiyorum.
Arada öyle geliyorlar bana. Bazı günler daha çok.
Bu halim ise çevremdekilerin söylemlerine göre hiç çekilir değil.
Bazen düşünüyorum. Kocam beni nasıl çekiyor. Yani ben onun suratsız hali zamanlarında acayip geriliyorum. Benimde moral düşüyor ister istemez.
Yani düşüncenize, işten yorgun gelmişsiniz. Üstüne birde karşınızda suratsız bir eş. Pehh...
Bu durumu böyle idrak ettiğimden beri daha az yansıtmaya çalışıyorum eşime bu halimi. Yani o hale gelmeme o sebep olmamışsa:))
Ama sağolsun o pek etkin değildir.
Dedim ya bana gelirler arada.
Peki bu halden çıkmak için ne yaparım ben.
Bugün güzel giyinmeyi seçtim. Ev halinden çıkıp dışarı çıkıyormuş gibi giyindim. Kendimin bu halini beğendim. Biraz iyi geldi.
Oğlumla poğaça yaptık. Şimdi yiyoruz.
Kızım uyuyordu uyandı.
Şimdi bir bakıyor,  yokluyorum kendimi.
Iyiyim.
Aklımdaki işleri yaparsam daha iyi olacağım. Zira yapmak istediklerimi yapamamakta bende moral düşüklüğü sebebi oluyor.
Ne gıcık bir durum.





#meydan okuma 27.gün yazısı.






16 yorum:

  1. Kimin olmuyuyor ki böyle halleri😇😇😇

    YanıtlaSil
  2. O poğaça ne de güzel olmuştur, afiyet ve şifa getirmiş bile maşallah. Gerisi geçer gider, bak hem cemreler bile düştü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel oldu cidden :)
      Amin.
      Bahar gelsin artık:)))

      Sil
  3. Arada olur böyle haller... Ama çabuk geçer.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Evet. Evdeki perişan halimle dağa perişan oluyorum çoğu zaman:)

      Sil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. insanlık halii ev haliiii :)

    YanıtlaSil
  8. yapmak istediklerini yapamamak yapmak zorunda olduklarına zaman yetiştirememek bende de moral düşüklüğü yapıyor. o zaman ne yapıyoruuz papatya çayı sonra güzel müzikler ile kendimizi sakinleştiriyoruuz :) şimdi kış aylarında güneş de verimli ışık göndermediği için bize, ruhumuz daha yağmurlu olabiliyo, yani bende öyle oluyo. Ama bahar geldi şimdi güneşin de canı var biraz daha iyi. Kötü hissedince perdeleri iyice açmak lazım evde ışık girsin cildimizden ruhumuza. bi de su içmek lazımmış bak susuz kalınca beyin kendini mutsuz hissediyormuş. bi de kansızlık vitamin mineral eksikliği de öyle. günde bir tane maden suyu mineral için çok iyiymiş. yorgunluğu da mutsuzluk olarak algılayabiliyoruz bazen mesela. öyle işte... ay gülümsee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bu bilgiler için.
      Beyin garip bir organ:)

      Sil