11 Haziran 2013

Anlamak.


Anlamak, bilmek olmaz. Anladığın şey, çoğu zaman gerçek değildir. 
Bazen bilirsin de anlayamazsın çoğu şeyi.

Anlarsın... anladığını sanırsın. Sonra bir bakarsın ki, gerçek başka imiş. Sen doğru anladığını sanırsın ki, doğrular bile insana göre değişir. Gerçek ise tektir. Sen gerçeği anlamamışındır.

Öğrenmeden önce anlaman gerekir. Ama doğru anlamalısın. Ve o doğrun gerçekle uyuşmalı ki çabuk öğrenebilesin.

Anlıyorum seni..
Ama belki de hiçbir zaman gerçeğini bilemeyeceğim... 


 

4 yorum:

  1. anlıyorum... ama anladığım senin anlatmak istediğin mi yoksa benim anlamak istediğim mi onu bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu daha dün gece yaşadım. İyi hissetmiyordum ve bana gelen bir maili yanlış anladım, sabah bambaşkaydı anladıklarım. Ruh durumumuz anlayışımızı tamamen değiştiriyor..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani denir ya, kişinin eşref saati vardır diye. Bir de ters anı. Anlamak konusunda o anlar önemli oluyor.

      Sil