26 Haziran 2013

Gündemim.


Şu sıralar kpss yerleştirmesi var ya, onu düşünüyorum. Bir yandan hala başka işler bakıyorum. İş değiştirmeye kesin kararlıyım.

Şu bizden çay, kahve alanlara kaybolan kaşık ve bardakları sordum sonunda. Ne dese beğenirsiniz? Kocası patronu tanıyormuşmuş da ondan sormadan alıp gidiyormuş, gidiyorlarmış. Bak sen yaa.. İstedim ama üç gün oldu hala gelen giden yok.

Doktora kontrole gitmem gerekiyor ama gitmedim. Üşeniyorum.

Twitter ve facebookta artık konu paylaşımı hariç bir şey paylaşmama kararı aldım. Eski paylaşımlarımı da twitterda temizliyorum estikçe. Zaten facebooku bayadır kullanmıyordum.

Blogda konu sıkıntı çekiyorum yine. Bir öyküye başladım. Ama bu sefer birkaç bölümlü olacak. Bakalım devamı olacak bu öyküm, devamı gelmeyen öykülerim kadar sevilecek mi?

Hayatımda yeni başlangıçlar istiyorum. İş olsun, maneviyat olsun. Ama bir türlü bu yeni sürece başlama kararını veremiyorum. Start veremedim bir türlü. Ona çok canım sıkılıyor. Kendime kızıyorum.

Bloglardaki durgunluk bir geçiyor, bir geçmiyor.

4 yorum:

  1. Kpsd ye bende baktim moral bozuklugu su kpss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen. Yerleşir miyim, yerleşmez miyim... ye kafanı dur. :)

      Sil
  2. hımmm iyi haberler genelde.
    :)

    ne konu sıkıntısı ya.
    eskisinden çok daha iyisin.
    valla bak bilgece oldun sen.
    her konuda yazıyorsun.
    ne istersen yaz kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler o zaman. Senin yorumlarla şöyle bir kendime geliyorum. :)
      Eksik olma.

      Sil