24 Haziran 2013

Çılgınca Yarışıyoruz.

Bilgi yarışmaları, Kim Milyoner Olmak ister ile tavan yaptı. Niye? O tuttu ya, her kanal bilgi yarışmaları yaptı. E tabi bir iki tanesi hariç tutmadılar.
Bu kış, Ben Bilmem Eşim Bilir tuttu. Hem de fena tuttu. Hal böyle olunca tüm kanallar hem eğlendiren hem kazandıran yarışmalar yapmaya koyuldular. Benim gördüklerim en az 5 tane. Daha görmediklerim de vardır.
Yok kap kazan, yok çocuğunu ne kadar tanıyorsun... ya da bilmem ne işte. Var da var.

Bu yaz çılgılca yarışacağız anlayacağınız. Ama bakalım sezonun sonunu hangileri, kaçtanesi görecek?
Artık diziler yetmiyor. Yeni reyting canavarları yarışmalar.

Aslında esas soru şu olmalı: bilgi yarışmaları öncelikli olarak, bu yarışmalardan cidden bir şeyler kazanılıyor mu? Geçenlerde gazetenin izleyici görüşleri bölümünde okumuştum. Öyle şartları varmış ki bazısında. Mesela yarışıyorsunuz, kazanıyorsunuz ama o kazandığınız bölüm tvde yayınlanmadıysa parayı alamıyormuşsunuz. İsim veremem, hangisiydi tam hatırlamıyorum. Ama yayından kalktı. İşte böyle de kaybediliyor. Sadece görsellikle, şovla olmuyor bu işler. Veriyorum diyorsan vereceksin. Ki devamın gelsin. Değil mi ama...
Ne demişler; yarışalım eğlenelim, yarışalım kazanalım. Kim demiş bilmem. Yahut ben uydurdum.


Bunların soruları da çok kazık gelmiş galiba. :D



2 yorum:

  1. alla alla bi de bu ayrıntı mı varmış.
    kim milyonerde biraz bişiler kazanıyolar gibi. rastlıyom ki arada.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Duyunca şaşırıyor insan de mi? :)
      Kazanılmasa bu kadar popüler olamazdı. Her yaştan her kesimden insan geliyor kazanmak için. :)
      Annem bile diyor, sizde yarışın diye. :D

      Sil