4 Nisan 2014

Jessie

Bu aralar adım evde “ergen” olarak anılıyor. Sebebi ergence tavırlarım değil, merak etmeyin. İzlediğim bir diziden dolayı. 

Adı Jessie.
Disney Channel kanalında çıkıyor.
Bu diziyle yolumuz tesadüfen kesişti. Disnel Channel kanalını yeni yeni keşfediyorduk. Haftasonları öğlenleri güzel filmlere denk geliyorduk. Onlarda genelde ergen tipi filmler oluyordu ama ailecek izlenecek güzel filmlerdi. Şimdilerde çizgi animasyonlara ağırlık verdiler.
Peki Jessie nasıl bir dizi ?
Jessie, farklı zamanlarda, farklı yer ve ülkelerden evlat edinilmiş olan 3 çocuğa ve evin en büyüğü olan kıza dadılık yapmaktadır. Yani toplamda 4 çocuğa. Ama aslında 3 de diyebiliriz. Evin kızı büyük sayılır. Liseye gidiyor. Galiba 15 ya da 13 yaşlarında falan.

Çocukların en küçüğü Zoi. En bilmişi en şımarığı desek yeridir. Zaten Jessie'yi işe alanda o. Buradan anlayın işte, nasıl bir çocuk. Ama çok tatlı. Zeki de. Görerek satranç oynamayı öğreniyor misal. Hatta turnavaya katılıyor. Finale kalıyor. Finalde de kazanacaktı ama son anda bilerek yenildi.

Hindistan'dan evlat edinilmiş Rabi (ben okunuşlarını yazıyorum) var sırada. İçlerindeki en uysalı diyebiliriz. Zaten dizinin ilk bölümlerinde yeni gelmiş olduğu söyleniyor. Gelirken yalnız da gelmemiş üstelik. Dev bir kertenkelesi var. Onunla aynı odada yaşıyor. Adı da Kipling. Bay mı bayan mı bilemiyoruz. Zira bazı bölümlerde bay Kipling diyorlar, bazısında bayan. Ya çeviride hata var. Ya da cidden belli değil hayvanın cinsiyeti. Dizinin içine çok güzel dahil edilmiş. Evin koruyucu köpeği gibi oluyor. 

Birde tam fırlama olan Luk var. Jessie'ye aşık. Okulun popüler çocuğu. Çilli ama onları çok seviyor. Onu sevimli gösteriyormuş. Bir de oyuncak kualası var. Evlat edinilmeden önce de varmış ve onu çok benimsemiş. 

Evin büyük kızı ve ailenin tek öz çocuğu Emma var tabi. Biraz aklı kıt gibi. Moda düşkünü. 

Hepsinin tek ortak özelliği ise Jessie'yi çok seviyor olmaları. 

Jessie nasıl biri peki? Oyunculuk hayaliyle Teksas'dan Amerika'ya geliyor. Yolu Zoi ile kesişiyor ve birdenbire kendini dadı olarak buluyor. Babası askermiş. Onu da öyle çıtkırıldım yetiştirmemiş. Zaten bu sayede o evde ayakta ve sağlam kalmayı başarıyor. 

Ve evin birde uşağı var. Üşengeç mi üşengeç bir tip. Orta yaşlarda. Çocuklar hiçbir yemeğini beğenmiyor. Ama hala orada, nasıl oluyor bilmiyorum. 

Çok eğlenceli ve güzel bir dizi bence. 

Şu an cumartesi günleri yeni bölümleri çıkıyor. 
Haftaiçi 18.30 ve 22.15'de de eski bölümleri çıkıyor. Bir denk gelip bakın bakalım. Sevecek misiniz? 
 
Resimdekiler: Jessie, bay Kipling, Rabi, Luk, Emma ve Zoi.
Evet, kertenkele tam o kadar işte. :D



 

4 yorum:

  1. hhihihihih :)
    ben bunu izliyorum zaten ki :)
    favorim ben disney channel abeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Güzel ve eğlenceli. Çocuklar yeni bölümlerde biraz büyümüş. :)
      Hepsi ayrı alem..

      Sil
  2. Jessiiiii...

    Ben de kertenkele istiyorum :)))))

    YanıtlaSil