15 Nisan 2014

Durum.



Az önce bir arıyı muhtemel ölümden kurtardım. Aslında ölümüne sebep olmaktan kendimi kurtardım. Buranın havasından herhalde, bir gece içeride kapalı kalan her küçük canlı, sabahı çıkaramıyor. Sabah cesetlerini buluyorum. Bundan bir ara bahsetmiştim, hatırladıysanız.

Bu arı, bir adamın kafasında geldi. Öylece duruyordu. Ölü sandım. Hatta adama söylerken böcek dedim. Arının öylece durmasına nedense ihtimal veremedim. Ama o, adamın eli değerdeğmez havalandı, perdeye kondu. Sonra bir de masada uğurböceği gördüm. Kanımca o da o adamla geldi misafirliğe. Onu da masaya dökülen kolanyayı temizlerken bahçeye saldım.

Kolanya yerlere de dökülmüş. Yerler kolanya ile silinmemeli. Paspasla silerken, döküldüğü an o kadar kokmadığını farkettim. Kokusu insanı fena yapıyor.

Dün akşam da test edip onayladığım bir durumu da paylaşmak isterim. Eğer banyo sırasında saçınız bolca dökülüyorsa, yıkamadan evvel saçlarınızı tarayın. Taranmış saçlar yıkanırken daha az dökülüyor. Zaten saçlar ıslakken taranmamalı diye biliyorum. Kırmamak için. Küçükken hep sonrasında saçlarımı tarardım. Cehalet.

Facebookta tanımadığım biri arkadaşlık isteği göndermiş. Acaba tahmin ettiğim kişi mi diyorum ama pek de umursamıyorum. Rica ederim, önce kendinizi tanıtan bir önyazı yollayın.

Son olarak, sabah kalkmış giyiniyordum. Gözüm mışıl mışıl uyuyan anneme ve ablama takıldı. Resmen kıskandım onları. Bende yatıp uyumak istiyordum. Hala da istiyorum.





10 yorum:

  1. Pardon ama o adam nerelerden geliyor öyle yaw..
    cebinden de sincap çıkarsaymış bari :)))

    Yoksa sizin dükkan amazonlarda mı :))))

    Sizinkiler de az biraz gürültü yapaydın uyanırlardı ,
    ama ben uyandırılmaktan hiç hoşlanmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum nereden geliyordu ama ben böcek dediğimde kendisi arıdır demişti. :)
      Keşke orada olsa, ne iyi olurdu. :D
      Normalde anam uyanık olurdu ama o da uyuyordu. :) Çok pis içerlendim ama var ya...

      Sil
  2. Arı benim en çok korktuğum hayvandır. Benim başımda olsa o an deliye dönerdim kesin. :D
    Benim saçım feci dökülüyor. Yıkanmadan tarama işini deneyeyim bakalım. :)
    Sabah bir yere giderken evde uyuyan diğer insanlara görmek fazlasıyla sinir bozucu. Liseye giderken sinir olurdum bizimkiler uyurken. :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken yerdeki arı ile oynarken elime iğnesini batırmış biriyim. :D Üstüme üstüme uçmadıkları sürece korkmuyorum pek.
      adam çok sakindi. alışık demek ki. Artık cidden nerede çalışıyorsa. :)
      Tamam, İnşaallah işe yarar. Bende büyük fark oluyor açıkcası. :D
      Değil mi ama.. nisbet yapar gibi yatıyorlar. Ne kadar ayıp..
      :) :)

      Sil
  3. Saç olayını benim de denemem lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Sakız işe yaradı mı? Aklıma geldi de, denemek deyince. :)
      Kimseden ses çıkmadı.

      Sil
    2. Sakızı hala denemedim. Özellikle hatırlayıp alıp çiğnemem lazım:)) Çocuklara söyleyeyim de bana hatırlatsınlar:))

      Sil
  4. arı ve böcek getiren adam ha. bahçeden geldi herhalde. saçların dökülüyo mu hala ya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde. Sakinliğinden anladığım alışık olduğu. :)
      Evet ya.. yakında dökülecek saçım kalmayacak. :D

      Sil