7 Nisan 2014

Ben Küçük, Stadyum Kocaman...

Yıl.. 1999 'dan önce. 98 ya da 97 olabilir.

Bizim belediyenin o zamanlar 41 nikah, 41 düğün diye bir etkinliği oluyordu. Maddi durumu iyi olmayanlara yönelik, evlenmiş ama nikah düğün yapamamışlara bir fırsat. Ya da yeni evlilere tabi. :)

Bizim o zaman oturduğumuz mahallemizde de bir komşumuz başvurmuştu. Biz de tabi düğüne davet edildik.

Düğün nerede olabilirdi peki? Bir düşünsenize.. 41 çift var. Bir de bunların akrabası, konukomşusu var.. baya büyük bir yer lazım değil mi? Peki neresi uygun olur?
Tabiki stadyum.

Etkinlik İzmit İsmetpaşa Stadyum'daydı.
Benim böyle bir etkinliğe ve bir stadyuma ilk gidişim olacaktı. Tabi öyle kuru bir nikah değildi. Konser de olacaktı. Kimler geliyordu peki?

Seda Sayan.
İbrahim Erkal.

Şu isimlere bak hele.. pehh.. hiç tarzımda değiller he.
Zaten o yaşlarda onları dinlemek için gitmemiştim. Bendeki heyecan daha çok o koca stadyuma gitmeye dairdi. Niyeyse.. :)

Gittik. O dev kapılardan girdik. Sahneyi iyi görebildiğimiz bir yere oturduk. Sanırım önce nikahlar kıyıldı. Topluca. Sonra topluca dans.

Sırada konser var. İlk önce sahneye Seda Sayan çıkacak. Ama ismi anons edildiği halde baya bir zaman çıkmadı sahneye. Millet “Seda.. Seda ... Seda .. “ diye bağırmaya başladı. Sonrasında kesin, keşke o sahneye hiç çıkmasaydım demiştir. Zira çıktığı ile indiği bir oldu. Kadının talihsizliği üzerindeymiş. Ses sistemi çalışmadı. Kendi kendine söyler gibiydi şarkıyı. Sonra millet yine hepbir ağızdan “ses gelmiyor, ses gelmiyor..” diye bağırmaya başladı ki, Seda'nın sesi hepten gitti. Sonrada sahneyi terketti zaten. O vakitler bu kadar sevilen biri değildi. Tamam tanınıyordu ama popüler değildi. Sabah şekeri olduktan sonra hayranları arttı onun.

Sonra sırayı İbrahim Erkan aldı. Ve nasılsa ses sistemi çalıştı. Adam rahat hali ile milleti coşturdu. Arada o an oynanan bir maçtan da bahsediyordu. Ama ne maçı idi, bilmem. :D
Herkesi eğlendirmeyi başarmıştı. Konser bitince, gece de son buldu tabi.

Şimdi o İsmetpaşa Stadyumu yıkılacak. Yerine büyük bir ihtimal bir alış-veriş merkezi yapılacak.
Yeni stad, bize çok uzak bir yerde olacak. Gideceğimden değil ama uzak işte.

Dün önünden geçtik stadın. Hala duruyordu. Gerçi yıkıldığında duyarız. Gazetelere çıkar eminim.

Benimde kendisiyle böyle bir anım var işte. Yıkılıp unutulmadan bir paylaşayım istedim.


2 yorum:

  1. Beni niye çağırmadın düğüne,
    halay başı olur,
    iki de horon teperdik yaw....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağırdım da gelmedim, hiç mi beni sevmedin..
      :D

      Sil