11 Temmuz 2011

Elektrikler Kesilince

Pazar günü sabahtan olmak üzere yaklaşık 4 saat elektiriklerimiz kesikti.
İnsan elektrik kesik olunca nedense elektrikli aletleri kullanma aşkı daha da artıyor. Mesele benim o saatlerde normalde açıp bakmadığım pc yi acayip karıştırma isteğim doğdu. Makineye çamaşır atmak için aceleli bir hal içindeydim. Oysa ki o kadar mühim değildi yıkanmaları o an.
Eee Tv'de yok. Sıcak üstüne üstelik...


Ne yapayım can sıkıntım geçsin diyordum. Odamızın yeni düzeni ile kolay ulaşıma kavuşmuş kitaplardan bir tane aldım. Daha önce okumadığım " Geniş Zamanlar / Ayşe Kulin" kitabını.
Oturdum ve elektrik geldiği halde elimden bırakmadım ve kitabı bitirdim.
Kitap farklı öyküler içeriyor. İlk 2 öykü birbiri ile ilişkili. Kadınların dünyası üzerine yazılmış öyküler. Mesela birinde göğüs kanseri olan ve büyük bir ihtimal göğsünden olacak bir kadının o ruh halini yansıtmış Ayşe Kulin, çok güzel bir şekilde.


Şahsen insan psikolojisini ve gerilimi birleştiren filmleri ve kitapları severim. Birde polisiye.
Geniş Zamanlar kitabı da insan psikolojisini çok iyi aktarmış.


Okumak için elektrik kesilmesini bekleyen ben, bir daha bunu yapmayacağım. Seviyorum çünkü okumayı. Ve de yazmayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder