9 Temmuz 2011

Moraliniz Bozuksa

Keyifsizseniz, istediğiniz olmamışsa ve moraliniz de sıfırın altındaysa ne yaparsınız?

Ben cevap vereyim isterseniz kendi soruma. Canım hiçbirşey yapmak istemez. Yatayım, uyuyayım mümkünse diye isterim ama hiç mümkün olmaz. İçimden hiçkimse ile konuşmak gelmez. İyice sessizleşirim.
Saatlerce kafamda kurarım moralimi bozan her ise onu. Yok şöyle, yok böyle olsaydı, olaydı diye...

Beklentim çok şey mi diye düşünüyorum.

Canım sıkkın, içimden yazmak da gelmiyor ki...

Size ne olur moraliniz bozuksa diye sorsam ? ... Bir cevap beklentim yok. Deli saçması gibi yazıyorum işte. Ne bulacağım ki ne umuyorum. Bunu genel olarak söylüyorum. Genel beklenti çerçevem içerisinde.

İşte moral bozuksa böyle sonuç çıkar. Normalde bu yazıyı silip göndermeme yolunu seçerim. Ama sanırım yazdukça deşarj olmaya başladım. Sanki içimdeki o karabulut dağıldı. Ağırlığı hissetmiyorum.

Son sözüm; moraliniz bozuksa içinizi dökecek birşey yada birini bulun.

2 yorum:

  1. Moralim bozuk ise; müzik dinlerim efenim, müzik. Müzik her şeyin ilacıdır. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Teşekkürler.
      Bayadır dinlemiyorum. Dinlemek lazım gerçekten. :)

      Sil