4 Temmuz 2011

Gittim

Nedensiz oldu çekip gidişim.
Aniden ve hesapsız
Ne kelimelere sığdırdım
Ne de cümlelere döktüm bu gidişi...
Sadece gittim
Sorgusuz, sualsiz, sebepsiz.
Gidişimin ardına saklamadım kimseyi,
Hiçbirşeyi...
Ne sebebi vardı bu gidişin
Ne de sebep olanı.
Gittim...
Vakti, saati gelmişti.
Sessiz, sedasız
Usulca gittim...
Bu gidişe şaşıranlar da oldu
Bu günü bekleyenler de.
Sebepleri farklıydı hepsinin.
Ama kimse benim gidişimin
Nedensiz, sebepsiz olduğunu bilemedi.
Zamanı gelmişti gidişin.
Gittim...
Benden elveda bekleyen biri vardı
En azından bir o bekler dediğim.
Ama tek bir merhabası yoktu bana.
Bende ondan elvedamı esirgedim.
Sessizce
Gittim...

6 yorum:

  1. cıkıp deseydi; ''gittigin gunun ertesiyim'' diye..

    YanıtlaSil
  2. ;)
    ama devaminda; yorulmadinmi susmktan da denebiirdi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında susan değil ondan tek kelime bekleyendir yorulan. Beklemekten yorulmuştur zira...
      ;)

      Sil
  3. himm bak simdi daha aciklayici oldu;)
    "beklemek, govde gosterisi zamnin" demis sair..
    ama bu beklenilecek birsey degil:)
    tek yasamlik bir hayata kac beklenti sigar ki?
    ve kaci gercekten beklenilmeye deger?
    dusununce cok.azi gibi;)

    YanıtlaSil