29 Temmuz 2011

Güzeldir Hayat

Hayat Güzeldir...

İster başına getirin öyle söyleyin, ister sonuna.
Bence söylemesi bile bir nebze de olsa insanı rahatlatıyor. Hani derler ya dervişin fikri ne ise zikri odur diye. Onun gibi birşey. Biz fikrimize güzel olanı alalım. Dilimize güzeli alıştıralım, söyletelim.
Gerisi gelir.
Büyük düşünmenin büyüsü değil bu. Farkındalığın güzelliği. Ve onun verdiği huzur güzel olan.

Bugün güzel şeyler düşünmeye adadım kendimi şu andan itibaren. Bardağın dolu kısmını görmeyi. Hatta boş kalmış kısmı yok ki...

Evimde yatağımdan kalkabildim. Suyumuz akıyor, elektriğimiz vardı. Yiyecek aşımızda. Ve gidecek bir iş.
Bunlar küçük ayrıntılar değil. Yaklaşık 1 aydır haberlerde gördüğümüz Afrika'daki insanların dramı karşısında çok büyük ayrıntı bunlar.

Ve bu sabah okuduğum Küçük Canavarlar yazısının etkisi, bende bunları düşünmemi sağladı.

Ben Polyanacılıktan bahsetmiyorum. Sadece güzel olanı görmek için uzaklara gitmeye gerek yok diyorum. Sadece ayrıntılara dikkat etmek yeterli.

Her küçük ayrıntı gerçekten hayat kurtarır.

Hayatınız güzel olsun,
Güzel olsun hayatınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder