28 Temmuz 2011

Telsiz Kullanım Ücreti Nerden Çıktı ki Şimdi

Telsiz Kullanım Ücreti

Şu birkaç gündür eminimki çoğumuz ilk kez duyduk. Ama kimi hat sahipleri Haziran ayından beri haberdarmş. Telefonlarımıza gelen mesajla bizden 1,1 T.L. kesilecek deniyor.

Görünce şaşırdım. Allah Allah dedim bu ne şimdi? Üstelik ben yıllık okumuşum. Ablam dedi aylık kesilecekmiş.
Şimdi ben, mesela yükleme yapmadım o ay. 1 T.L. dan az bakiyem var. Yada tam o civarda. Hepsinide alacak mı benden, çağrı atmak için ayırdığım bakiyemi de yiyecek mi şimdi? Aramaya mı kapatacak? Hiç bakiyem yoksa gelecek aya mı devredecek bu ödeme?

Çok soru var bunlara benzer. Cevabını kim yada kimler verecek bize?

Neden ilkden bir açıklama yapılmıyor ki böyle şeyler için.
Hayır, şimdi 1 T.L. ne ki diyenler vardır da, 1 lira yeri geldi mi 1 liradir yani. Yeri geldi mi 10 kuruş eksik diye alacağınızı vermezler size.

Bende yaptığım araştırmaya göre çoğunluğa uyarak bu kesintiye tepkiliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder