22 Temmuz 2011

Google Özel Günleri

Bugün açınca gördüm. Yine logosunu değiştirmiştir google.

Baktım birde oynuyor. Sesi de çıkıyordur belki. benimki kapalı şuan. Canım mı sıkılıyor nedir, sevdim oynamayı. Ne deniyordu unuttum şimdi şu anki google sembolüne.
Geçenlerde de gitar vardı. Baya çalmıştım. Hususi çalmak için bile açıyordum.

Böyle hareketli olanları baya ilgi görüyor kanımca. En azından benden.
Güzel oluyor. Hayatında ufakta olsun bir değişiklik görme arzusunda olanlar için. Google ile  hayatında değişiklik arayanların ne ilgisi mi var?
Bence var.

Değişiklik isteyen onu heryerde görmeyi ve keşfetmeyi bilmeli bence. Ve google'nin bu güzel değişiklikleri iyi keşifler. Belki çoğu kimse şu anki sembolün oynadığının farkında bile değil.

Yani yine bakmakla yetinmeyip, görmeyi de başarmak lazım. Ufak ayrıntıları gözden kaçırmamak, büyük fırsatları görmeyi kolaylaştırır.

Ve inanın bu farkındalık insanı mutlu eder. Olmasını bileni.

Teşekkürler Google. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder