7 Mart 2012

8 Mart Konulu Afiş - Dünya Kadınlar Günü

Yarın 8 Mart.

Dünyadaki kadınların günü. Başımızın göğe erdiği gün. Erkeklerin hiç günü yok ya, sanki ezikler. Hiç de değiller. Yani günün olsa da aynı, olmasa da. Takvimlere işlenmiş sıradan bir gün. Sadece altına not düşülmüş kısaca ve küçücük. 
Kadınlar Günü...

...
Birkaç sene evvel grafik tasarım kursuna gitmiştim. Photoshop ile uğraşmayı seviyorum. Ortaya yeni şeyler çıkarmak keyif veriyor.

Blogumda yayınlamıştım bikaç tane. Kazım Koyuncu, Nejat İşler ve Şebnem Ferah ile çalışmalarım için ismine tıklayın görün.

Malum yarın 8 Mart ya. Bende kursda yaptığım kadınlar günü ile ilgili afişi sizlere göstermek istedim. Kurs hocam çok beğenmişti. Sergileyeceğim dedi ama ben bi yerde göremedim hiç.

Beğendin mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder