27 Mart 2012

İç Ses Bir Sus... Yok Susma Konuş.


Bu sabah kahvaltı yapmadım. Halbuki hem erken kalkmış, hemde baya alıştırmıştım kendimi kahvaltıya. Ama bişey yemedim. Öylece oturdum ve saatin geçmesini bekledim.
Dünden, aslında pazar gününden kalma bir durgunluk var üstümde.
Sanırsam, galiba, herhalde, beni şu yaz saati uygulaması çarptı. Yani fazla üstüme gelmeyin. Depresyondayım söyleyeyim.
Yaz saati uygulaması insanın psikolojisini etkilermiş. Etkileyecek bir beni buldu. Çok lazımmış gibi.
Konuşmak gelmiyor içimden ama acayip de yazma isteğim var. yani dış ses iyice sustu, iç ses hepten coştu. Az bir sus iç ses, dışta konuşsun az. Yakında herkesi içten cevaplayacağım, millet yüzüme bakacak öyle. Adım hepten dilsize çıkacak.
Böyle kendimi anlattıkça, daha fena oluyorum. Hele biri çıkıp, ne o bişey mi oldu, sessizsin, iyi değilsin sanki, demeye görsün. Dış sesim hepten içine kapanıyor. Moralim iyice batıyor.
Demeyin bana öyle, beni öyle görseniz bile. Bendeki moral bir hoştur. İki lafa tavana çıkar, bir lafla yerin dibine girer. Bu terazinin dengesizliği kanımca. Zaten şurda 30'a ne kaldı... Oyy.. Oyyy..
tam olarak 1 sene, 7 ay, 21 gün kaldı şuan itibariyle. Hesaplayabilseydim kaç saat kaldığını da söylerdim de onu size bıraktım artık. Yalanımı sevsinler...
Bisküvi atıştıracağım, midem kazındı şuan itibariyle.

4 yorum:

  1. Beni de etkiledi yaz saati ama iyi yönde. Erkenden kalkıyorum artık. :))

    YanıtlaSil
  2. Beni de uyku sever yaptı. Yada benimki sadece bahane. Ruhum değişiklik istiyor artık..
    Arada tutuyor. Bu seferki bu uygulamaya denk geldi de kendime hazır bahane yaptım. :D

    YanıtlaSil
  3. Beni de etkiledi.

    İki gündür oturduğum yerde uyukluyorum. Yaşlı nenelere dedelere benzemeye başladım iyice.

    Gerçi 10 dakikalık uyku bile üzerimde ne var ne yoksa alıp götürüyor, uyandığımda baya bir dinç hissediyorum.

    Günler uzadı diye herhalde. Bir türlü akşam olmuyor. Bekleyemiyorum, bekleyemiyorum işte. Bananee :)))

    YanıtlaSil
  4. Ben uyukluyamıyorum ki..
    Evet bekleme akşamı, beklersen gelmez. Olmasın de, bak nasıl oluveriyor. (:

    YanıtlaSil