12 Mart 2012

Doksanlara Yolculuk Var Yonca Evcimik'le

Aboneyim abone. Biletleri cebimde. Ballı lokma tatlısı. Aman hadi hayırlısı.

8.15 vapurunda, onu gördüm karşımda. Dizlerimi titretdi aşık oldum o anda. Yakışıklı babam gibi, aşık oldum anam gibi. Nerden çıktı bu adam, beyaz atlı prens gibi. Ahh bir baksa, uzunları yaksa, bana demir atsa, dillere destan olsa bu sevdaa.. Aşık oldum galiba.

Şarkılar ezberimden. 90'lı yıllarda, okulda, evde dinlediğimiz şarkılar. Eğlenceli şarkılar. İnsanı keyiflendiriyor bence.

Bunlar ve diğer şarkılarınında yer aldığı 5 albümünü bi yere toplamış Yonca Evcimik. Adına da 5'i 1 yerde demiş. Çok da güzel yapmış.

Albümdeki albümler şöyle;
  1. Abone
  2. Kendine Gel
  3. Yonca Evcimik'94
  4. Yaşasın Kötülük
  5. The Best Of Yoncimix

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder