13 Aralık 2020

Mutlu Pazarlar Efenim

 Gece aklıma babam düştü. Yattığım yerde ağladım. Sonra uyumuşum.

Sabahın yedisinde ezan okurken telefon çaldı. Uzak bir akraba. Dedim kesin birine birşey oldu. Annem değildir de ya teyzem ya dayım. Meğer yanlışlıkla aramış kadıncağız. 

Tabi bende uyku gitti. O arada oğlum inleyerek uyandı. Karnı ağrıyormuş. Zor bela az çıkardı da canı çok acımış. Onun ağrısı midesine vurdu tabi. Günlerdir balgam sorunu vardı. Yutma diyoruz ama yutuyor yine çocuk. Kustu üstüne birde tabi. Balgamlar çıktı. 

Su içti yine çıkardı. Sonra yine. Yüzü dudakları oldu bembeyaz. 

Sonra rahatladı tabi biraz.

Su içti ama bu sefer çıkarmadı. Az biraz yedi kahvaltıda birşeyler de kendine geldi.

Bu arada tıkanan tuvaletle uğraştım. 

Kızım çekmeceye parmağını kıstırdı. 

Bir yandan kahvaltıyı hazırlamaya çalışıyorum. 

Saat olmuş 10. 

Ne ara geçti o 3 saat acaba... 

Evet, mutlu pazarlar efenim. En kötü günümüz böyle olsun deniyor galiba. 

Buna da şükür. 

Ne diyelim. 

....




20 yorum:

  1. ay geçmiş olsun, üst üste gelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Ya sormayın. Haftamız iyi başlar umudundayım.

      Sil
  2. Çokkkkk geçmiş olsun canım. Bazen öyle toplaşıp geliyorlar 😇🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne toplanmak. Ne gerek var ki. Erkekseniz tek tek gelin diye bir laf vardır.
      :😁

      Sil
  3. Yoğun tempolu başlayan bir pazar sabah olmuş. Kahve eşliğinde keyifle geçsin dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az uyudum öğlen ama hala içimde sıkıntı var nedense.

      Sil
  4. Cidden bazen böyle tek kalmıyor olaylar. Akşama kadar her işin ters gidiyor. Bak şimdi aklıma geldi. Ayın 13'ü olmasının etkisi de olabiliyor bende.
    Geçsin gitsin, iyilik-güzellikler sıraya girsin dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rakamların uğursuzluğuna inanmam :))
      Inşaallah.
      Başka ters bir olay olmadı şükür. Güne tempolu başladık
      :)

      Sil
  5. :(
    Allah sağlık versin gerisi halledilir.. güzel günler dilerim

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun çok çook.. bazen benim de aklıma geliyor düşünmekten uyuyamıyorum çok iyi anlıyorum senii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç böyle olmazdım aslında.

      Sil
    2. oluyor bazen. bu ayın 9u babamın doğum günüydü mesela bir türlü uyuyamadım ben de. çünkü ilk defa kutlamayı unuttum kendi kendime kutlardım her yıl. ertesi gün çikolata yedim onun yerine. oluyo bazen :)

      Sil
    3. Rabbim mekanlarını cennet eylesin.

      Sil
  7. Bazı günler her şey üst üste geliyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten pilim yarım hepten çöküyorum böylesi durumda.

      Sil
  8. aman neyseki bir tek günün üç saatiymiş, geçmiştiir :)

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun, gelecek günlerin hep güzel olsun:)

    YanıtlaSil