20 Aralık 2020

6 Gün Dayanan Telefon Şarjı

 Vayy be... 

Dile kolay , 6 gün. En olmadı 5 olsun. 

Evet eskiden telefonumun şarjı bu kadar gidiyordu sayın okur.

Inanmazsın sen şimdi belki de. Inanılmaz gibi geliyor insanın kulağına çünkü. 

Zira şuan bir gün zor dayanıyor şarjı. 

Peki ne değişti bende böyle. Eskiden çocuk yoktu şarj duruyordu. Şimdi çocuk değil çocuklar var. Şarj dayanmıyor. 

Çocuklara verdiğim için değil tabi. Onlar bitiriyor desem yalan olur. Zaten küçüğü meraklı büyüğü eline bile almaz. 

Sorun bende. 

Yok şeker kır.

Yok instagrama bak. 

Yok blogtu falan. Yok arada kaçırdığın bölüme youtube dan bak.

Falan filan işte. 

Var da var yani.

Ama yarından itibaren bırakıyorum tümünü. 

Yok yok sen üzülme burayı bırakmıyorum. 🤣 Ay eski ben geri dönmüş bırakır mıyım hiç. 

Bissürü yeni blog keşfetmişim. Diyecek sözüm çok daha. Kolay kolay bırakmam gibi. 

Şimdi akşamları mı yoksa sabahları mı bakayım ona karar veremiyorum iyi mi... 🤔😂

Ikisi birden olsa olur mu... 

Bakarız nasıl olur. Bakmak için kendimi zorlamayacağım. Millet iki gün sonra anca yorum yayınlıyor yahut cevap veriyor lütfedip. Artık iki dakika oturup iki tık yapmak zor geliyor herhalde. Neyse bu konuda kızdığım var birkaç blog. Ondan böyle konuştum. Herkes alınmasın üstüne. 

Şimdilik akşam mesaisi bitti diyelim biz.

Şarj olmuş 68. Sabaha kadar 65 olur kendi kendine zaten. Yarın o 65 ile kaça kadar gidecek göreceğiz a dostlar. 

Görüşürüz o zaman 

🙃🙃🙃




24 yorum:

  1. Benim telefonu görseniz ağlarsınız :) hafta sonları 2 3 şarj ediyorum , hafta içi bir şarj yetiyor. Ama her gün şarj fix..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaiçi bakamamanın acısı çıkıyor desene :))
      Hergün bende şarj ediyorum.
      Eskiden şarj bitmesin diye uğraşırdım.
      Şimdi şarj 35 olmuş bitsin diye elime aldım
      😂

      Sil
  2. Artık ne biz telefonu bırakabiliyoruz elimizden ne de o bizi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakırız elbet.
      Inanıyorum ben kendime.
      😂

      Sil
  3. Bir ara ''Bloglarda Kızdıklarım'' başlıklı yazı yazmalı en iyisi:)

    Şarja gelince; bana kalırsa nete sabah-akşam girersen daha iyi. Ama hep aynı saatlerde ve kısıtlı olsun. Sabah 9-10 arası 1 saat mesela. Günde 2-3 saatten fazla girmemeli, bunu prensip haline getirmeli. Yoksa ipin ucu kaçıyor hiç anlamadan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir.
      Hatta mim olsun da herkes yazsın.
      Aynı saat iyi fikir.
      Bugün olmadı. Senin konuda dediğim resim olayla uğraştım. Hepsini tek tek sildim. Iki saatten fazla sürdü.
      Bitti ama

      Sil
    2. İletişimden sorup duruyorlar zaten, blog yazarken neler önerirsiniz yazsanız, diye. Bir ara yazacağım bakalım...

      Aynı saat iyi geliyor insana. Saat tutarak ama. Sonra 1 saatliğine diye giriyorsun, zaman öyle hızlı akıyor ki nette, 2 saati geçmişsin bile. Tak diye çıkacaksın 1 saat dolunca.
      Olsun. Karikatür arayıp silme ekstra bir durum ve gerekliydi. Oh, sen de kurtuldun.

      Sil
    3. Seninde düşüncelerini merak ediyorum.
      Yok ben tüm kendime ait olmayan resimleri sildim. Ondan bu kadar sürdü. Karikatür betimleme konuları hariç iki yada üç tane karikatür kullanmışım.
      Sadece bumands reklamların ki kaldı.

      Sil
  4. Cunkuuuuu eskiden telefonu sadece arama yapmak için kullaniyor-duk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.
      Hatta buna şaşıranlar vardı. Neti kapalı tutardım niye kapatıyordun diyen olmuştu.
      Ama eskiye yakın olabilirim.

      Sil
  5. ben gece evin diğer yaşayanları uyumadan geçmiyorum pc ye , geçsem de anlamıyorum okuduklarımı :) ben de çok uzun zaman sonra döndüm yine , ig deki bayağılık o kadar fazla oldu ki o kadar ağdalı yaşamlar var ki burada üç beş kelimeli cümlelerin samimiyetini özlediğimi fark ettim. Çok kalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi. Bende öyle yapacağım artık.
      Günüm bana kalsın.
      Şimdi şarj bitsin diye geldim.
      :)

      Sil
  6. Ben de ne zamandıe niyetleniyorum elimden bırakmaya, saatlerimi yiyor gereksiz dolanımlar. Gir adam gibi, yayınını yaz, blogları oku çık diyorum kendime, sonra yüz bin şey geliyor aklıma, derken daldan dalaaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insan en çok gidrn zamana üzülüyor zaten sarj bahane.
      Öyle yapalım biz en iyisi.
      Başarırız biz.

      Sil
  7. Şarj sorununu kökten çözecek telefonların eli kulağındadır bence😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir. Teknoloji onunda çaresini bulmuştur.
      Ama bizim eve gelene kadar çözüm bizden. 😁

      Sil
  8. ben telefonda oyun oynamadığım halde günde birkaç kez şarj ediyorum :D iki gün dursa şarjı bayram ederim herhalde :D bloga eskisi gibi çok uğrayabilmene sevindiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu bıraktım. Sosyal medya yok. Bloga o kadar girip çıkmıyorum ama yinede şarj bir gün 😂
      Napıyım yani şimdi ben.
      Evet eskisi gibi oldum gibi. Öyle ki takip ettiğim insan çok ama yazan yok. O derece.
      :)))

      Sil
  9. her gece takıyom ben şarja. atmış yetmiş seksen bile olsa yani :)

    YanıtlaSil
  10. Telefon her şeyimiz olmuşken şarjının bir gün yetmemesi çok normal bence. Yakın zamana kadar günde bir şarj idare ediyordu ama şu an iki, üç kez şarj ettiğim oluyor.
    Bloglarda yorumlara dönüş hızı konusunda sizinle aynı fikirde değilim. Blogda yorumlara genelde aynı gün içinde cevap vermeye çalışıyorum. Fakat bu her zaman mümkün olmuyor. Çok takılmamak lazım buna. Ben anlık mesajlaşma programlarında bile gönderdiğim bir mesaja hemen cevap gelecek diye beklemiyorum. Yazarak göndermişsem bir iletiyi, karşıdakine cevap süresi tanımışım demektir zaten. Çok önemli bir şey varsa da yazmak yerine doğrudan sesli veya görüntülü aramayı tercih ederim. Görüntülü aramayı da çok samimi olduğum insanlarla yapıyorum. Yani yorumu bir mektup gibi düşünün. Gönderiyorsunuz, yerine ulaşıyor, okunuyor, cevap yazılıyor. Bunların hepsinin aynı anda olması mümkün değil. Sizin bahsettikleriniz güvercinle gidenler olabilir. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir bakış açısı. Sevdim.
      Ama dediğim gibi elimde değil takılıyorum. Başka yere yorum yazıyor görüyorum. Bakıyorum blogundaki yorumu ya yayınlamamış yada cevapsız bırakmış. Vakti varmış yani. Yoksa anında cevap beklemiyorum ben. Şuan 3 gün geçmiş yorum yayınlamayan blog var.
      Neyse sizin gibi yapmaya yani düşünmeye çalışacağım. Zira bunlar dert değil. Değil mi..

      Sil
  11. Benim telefonun sarji iki gün dayaniyor. Biraz yeni belki ondan. Seneye bir güne iner o. Sahi ne cok elimizde dolandiriyoruz su aleti? Yeni senede bunu degistirmeyi planliyorum. Ben de bloguma daha cok odaklanmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eski diyede olabilir bu durum. Doğru.
      Ben yine aynı. Elimden düşmüyor tutturamadım.

      Sil