Ana içeriğe atla

Şubat Dizisi Final




Şubat dizisini bu konumda tanıtmaya çalışmıştım.
Konusu her ne kadar orijinal gibi görünse de, orijinal değildi.
Dizi bu akşamki bölümü ile final yapacak. Bence geç bile kaldılar. Zira, orijinal olma yolunda ilerleyebilecek güzelim senaryoyu mahvettiler.
Yapımcıların mı yoksa senaristlerin mi merakı var, şu karanlık insanlara?
Bir kötü adam oluyor ya dizide. Tam iyi olan onu altedecekken, bir bakıyorsun ki arkasında karanlık güçler var. Gölge adamlar falan.
Yani senaryo uzadıkça uzuyor. Suyu çıkıyor işin.
Şubat dizisi de aynen böyle oldu ne yazık ki. Dizinin kötü adamı sadece Samim Akça diye biliyorken, bir baktık, ardında daha kötüleri de varmış. Gölge adamlar bunlar. Yüzleri görünmüyor. Sonraları daha nice kötüler çıktı. Kimin ne olduğu belli olmamaya başladı. Dizinin başlarındaki o şifalı ilaç olayı artık bayatladı. Dünyanın, olayların akışına sahip olma derdine düştü herkes.
İyi görünen insanlar tek tek kötü çıktı desek yeridir. Mesela Şubat'ın baba yerine koyduğu adam Aziz bey. Adamı bir kötü yaptılar, bir iyi.
Şimdi de en başta pek de etkin rolü olmayan, Yağmur'un eski patronu kötü adam olarak çıkmış ortaya. Üstelik Yağmur'un ölmesine sebep oluyor. Aslında öldürüyor desek yeridir.
Diziyi izlemeyi, şu gölge adamların çıkması ile bıraktım diyebilirim. Bir de o zamanlar, Şubat gibi güçlü adamlar var Dünya'nın her yerinde demişlerdi. Bir Şubat'ı dize getirememişler falan filan işte.
Tüm bunları fragmanlarından ve diziye az biraz bakmakla anladım. Kimbilir daha ne saçmalıklar oldu dizide.
Halbuki en başlarda ne güzel ilerliyordu. Değişik bir öyküsü vardı. Ve hikaye çok iyi ilerliyordu.
Neden bozdular, suyunu çıkarttılar hiç ama hiç anlamadım.
Son olarak, final bölümünün fragmanından da şunu anladım. Şubat'ı iyice zıvanadan çıkartıp, katil yapıyorlar. Yani şimdiye kadar çıkan saçmalıkla dolu bölümlerine son noktayı çok iyi koyuyorlar. Tebrik etmek lazım.
Bir zamanlar bir Şubat vardı, geldi geçti, diyebiliriz artık. Ama keşke iyi hatırlasaydık.

Yorumlar

  1. nie bu dizi subat ayinda bittmedi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İyi olurmuş ama denk gelmesi iyi bir tesadüf olurdu.

      Sil
  2. huzur sokağını hiç kaçırmıyorum.
    sadece bu dizi işte.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da bu hafta sezon finali yapıyor. :)

      Sil
  3. Ben kuzey güneyciyim onu bile doğru düzgün izleyemedim
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Onu ben kaçırmadan izliyorum. Hatta onun için bir final yazısı mı yazsam ki... belkim tutar. :D

      Sil
  4. Diziden anlamıyorsun hayalperest kardeş.Şubatın senaryosu zaten yazılıydı bok etme gibi bi durum yok yani.Ayrıca Şubat ın teması fantastik ve türiyenin en iyi fantastik dizisi şüphesiz Şubat tır.Türkiye ye birdaha bunun gibi dizi gelmez.(sizin gibiler sayesinde)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz mi yazmıştınız yoksa?
      tamam fikrime saygı beklemiyorum sadece güzel uslup diyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Girişte İstenen Belgeler Nerelerden Alınır?

İş bulmakla iş bitmiyor. Bunu biliyoruz. Zira elinize bir liste tutuşturuyorlar hemen. Git hepsini tamamla getir. Bu ilk deneyiminizse şayet, panik başlıyor hafiften. Bissürü evraklar. Şimdi bunlar, nereden, nasıl alınır?
Bende bu devrede biraz olsun yardımcı olmak adına, bazı evrakların, nereden alınacağını paylaşmak istiyorum. Şuanki pozisyonum vesilesi ile çoğunu biliyorum.
Gelelim listeye.
1.İkametgah. Şimdilerde adı Yerleşim Belgesidir. Bunu hemen not düşelim. İkisi de aynı evrak. Kafalar karışmasın. Sadece adı değişti. Bu belge, muhtarlıklardan alınır.
2.Nüfus Cüzdan Süreti veya Örneği. Bunlarda aynı evraktır. Bazı yerlerde örneği diye geçer, bazılarında süreti diye. Bu evrakta muhtarlıklardan alınır. Resimli bir evraktır. İsterseniz resimsiz olur ama resimli olması iyi olur.
3.Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da kısaca Nüfus kayıt örneği de yazanlar da var. İşte bu noktada kafa karışıyor. Zira bu sebeple nüfus cüzdan örneği sanılıyor. Bu Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, nüfus müdürlükl…

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.

Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya. Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem. Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen. Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı. Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun! Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap. Evet bu kadar basit. Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin. Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart. Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şe…