28 Mart 2014

Anlaşma.

Kalbim, ters dönmüş bir kaplumbağa, bir hamamböceği gibi çırpınıyor. Ters düz olmuş, aklı karışmış. Evet, benim kalbimin aklı var. Var – dı daha doğrusu. Artık yok. Midesinde uçuşan kelebekler aklını ham etti. O da şimdi nasıl düze döneceğini bilemiyor. Açlıktan ölecek. Yardım etmek istiyorum ama yapamıyorum. Kalbimle bir sözleşmemiz var. Ona dokunamıyorum. Karışamıyorum. Dokunursam ölür. Ama dokunmasam yine ölecek. Bende kendimi ters düz yapsam, o düzelir mi.. denemek lazım.

Denedim. Kalbim şimdi düzeldi. Ama ben hala düzelemedim. Hayata hala tersten bakıyorum. Ama kalbimle olan anlaşmamızı yeniledik. O bana hayatın düz görünen kısmını, ben ona ters bakışını anlatıyorum. Çoğu zaman anlattıklarım hoşuna gitmese de, artık beni dinliyor. Bende onu. 






12 yorum:

  1. Hayırdır... ???
    Kalbimiz neden böyle davranıyor acaba ben çözemedim sen çözebildin miii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :)
      Öyle içimden geldi. Bir sebep yok.
      belki cidden tepekatlak olmuştur da doğru düzgün göremiyordur..
      :)

      Sil
  2. Aşk kokusu geliyor buram buram :)

    YanıtlaSil
  3. hah haaaa. nasıl oluyor ki buuuu. çok sevimli benceee. sen aşık olmadın ya hiç. olursan fena olursun bence ha ha haaa :)

    (bu arada sen seyyar blogçu oldun tabii. elinde ipad iyisin tabii :)

    YanıtlaSil
  4. Ters düz yapınca düzeliyorsa bu haller iyi :) Yalnız yazı çok sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. senin kalbin benimkine de ders verse ya :)

    YanıtlaSil