17 Mart 2014

Blogger Ana Kumandadan Blog İzleme.

Yazın bloggerin izleyici butonu kalktı, bildiğiniz gibi. Sonra bir şekilde geri getirmeyi başardık. Ama galiba eskisi gibi iyi çalışmıyor ki kimimiz sorun yaşıyoruz.
Bugün bir blogdaşında bu konuda yardım istediğini gördüm.
Bende, çok bilmiş halimi takınarak, olaya bir çözüm bulmak istedim. Zira bir çözümü var. Beni de şimdi anlatacağım şekilde izlemeye alabilirsiniz. Unutmayın. :)
Bloggerin giriş sayfasında, yani kumanda panelinde, üstteki resimde görmüş olduğunuz gibi, ekle butonu mevcut. Kırmızı ile işaretlenmiş olan Ekle'ye tıklıyoruz.

Karşımıza üstteki gibi bir yer açılıyor. Okla gösterdiğim o kısma, izlemek istediğiniz blogun, önceden anasayfasından kopyaladığınız adresini yapıştırıyorsunuz.
Sonra, alttaki İzle butonuna tıklıyorsunuz. Kaydediliyor diye yazı çıkıyor ve blogun yazıları ekrana geliyor.
İşte bu kadar... :)

İnşaallah, açıklayıcı ve anlaşılır bir yazı olmuştur.
Yani, izlemek istediğimiz blogun izleyici gageti yok olsada, tıpkı benimki gibi, bu şekilde izlemeye alabilirsiniz sevgili blogdaş dostlarım.
Herkese bol izlemeli günler dilerim. :)



22 yorum:

  1. bilgi bilgidir, azımsamamak gerekir. :))

    teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, öyle galiba. Senin küçük bir bilgi dediğin birilerinin işine çok yarıyor, mesela.
      :)
      Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Bu konudaki sıkıntımı aşmama yardımcı olduğunuz için teşekkürler....Sizi de yolgösterdiğiniz şekilde takip etmeye başladım.....Güzelliklerde görüşelim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. :)
      Bende kendimi işe yarar hissettim, sizin sayenizde.
      İnşaallah.

      Sil
  3. bende farkettim artik blogglardaki izleyiciler kismi varya mavi renkteki bu siteye katilin butonu calismiyor bu hep google+ dan dolayi oyle oldu artik google altyapisi bu izleyiciler sistemine destek vermiyor ve orayi kendi kaderine braktilar sanirim

    aslinda tamamen kaldirsalar da insanlar bu sekilde sorunla karsilasmasalar..

    google+ ya blogculari cekmek icin google nin yaptigi bi calismadir bu izleyiciler yerine google + cevrelerinizi gosteren eklentiyi koyduruyorlar her bloga ister istemez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende onu demek istedim.
      + işini ben hiç sevmedim ve anlamak istemedim hiç.. uzak duruyorum. :)
      Ben kullanmadığım için eklemedim bloguma.

      Sil
    2. gun gelicek sende kullanicaksin cunku tamamen surukluyorlar blogcuyu o yere

      Sil
    3. :) :)
      Sonuna kadar direnirim bende..

      Sil
  4. Sırf bu yüzden kaç blogdan oldum ben biliyor musun...
    ya da onlar benden kurtuldu :))

    YanıtlaSil
  5. çok sinir bozucu :/ direk izle deyince niye olmuyor :/ sağolasın yazı için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence diğerinden daha kolay gibi.
      Siz sağolun. :)

      Sil
  6. O butonun 300 kişiye kadar izleyebilme limiti var sanırım..
    Ondan sonra uyarı veriyordu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dün bir blogdaşda öyle dedi yani 300 kişi izleyebilirsiniz diye uyarı vermiş ama sonra tekrar deneyince olmuş.
      yani, benim teorim, peşpeşe yapınca öyle diyor. Ya da benim uydurmam. Ama sonra tekrar deneyip yapmışlar.
      Bilemiyorum. :)

      Sil
  7. Süpersin , bende diyorum nerede yanlış yapıyorum :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yanlışlık eklentide, sende değil. :)
      Rica ederim.

      Sil
    2. o değil kumandadan da olmuyor bu.
      300'ü geçmişsin diyor. kapanmış blogları çıkarayım diyorum , onu bile yapmıyor.
      uyuz oldum
      pof

      Sil
    3. Biri de öyle dedi ama sonra tekrar tekrar denedim oldu dedi sonrasında.
      Bir ara ver, peşisıra yapma, belki olur. :)
      Ne biliyim, bende yardımcı olayım dedim ama pek işe yaramadı galiba.. :D

      Sil
  8. bu ekle yaz izle. hiç bilmiyordum. bloglara üye olmuyorum ama başka arkadaşlar soruyo. onlara sölerim. iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  9. Evet bende sinir oldum Teşekkürler bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemek isteyip yapamamak çok sinir oluyor. Biliyorum. :)
      Bende yine beklerim.. :) :)

      Sil