14 Mart 2014

Kimliğiniz Yanınızda mı?


Kendi kendime yaptığım gözlemlerle diyebilirim ki, kadınlarda kimlik taşıma huyu yok.

Kadınlarda, orta yaştakiler sokağa çıkarken kimliklerini yanına almazken, yaşlılar alıyor.
Erkeklerde genç, orta yaş ve yaşlılarda kimlik taşıma kadınlardan daha fazla.
Yani genci olsun, yaşlısı olsun, erkekler kimliklerini büyük oranda yanında taşıyor.
Kadınlarda ise daha çok yaşlılar buna dikkat ediyor. Orta yaşlılar ve gençler genelde kimlik taşımıyorlar. Şunu rahatlıkla söyleyebilirimki, ortayaşlı bir bayan, kimlikle bir işi yoksa yanına hiç almıyor. Tabi bu durum, çalışmayan evhanımlarını kapsıyor, onuda belirteyim.

Peki kimlikler neden sokağa çıkarken yanımızda olmalı? Ya da cidden olmalı mı?

Eğer ki, sokağa çıktığınızda başınıza bir iş gelirse, kimliğiniz yanınızda olursa, yakınlarınıza ulaşmak kolay olur.

Kim ister, kimliği belirsiz bir hasta olmayı.. ya da .. aman işte söyletmeyin. Anladınız.

Evet..

O halde.. Kimlikleri görelim. :)

Bakalım, kimler yanında taşıyormuş. Şimdi resmini çekip gönderin, babında demedim tabiki. Bir an kendimde o hissiyat uyandı da  yazdığımı okuyunca, ondan dedim.

Bakalım, blogdaşlarım arasında kimler buna dikkat ediyor. Bir istatistik çıkaralım.

Olmaz mı?




16 yorum:

  1. ohoooo, devlet dairesine kimliksiz geliyor millet, sokağa çıkarken kimlik alırlar mı? :))

    siz ordan bulun işte diyor bir de, ordan nerden bulacaksak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :)
      aynen ya.. ordan çıkmıyor mu .. ordan dediği bilgisayar oluyor. Ona kayıtlı değilmiymiş..
      Bize de çok söylüyorlar. :)
      Sokaktan kastım, işte bir yere giderken. Cidden çoğunluğun yanında taşıma huyu yok. :)

      Sil
  2. Iıı şey sanırım nerdee olduğunu bulmam bile en az bir yarım saatimi alır, yanında taşımak ne kelime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi.. Güldürdünüz beni. :)
      Evde kaybolmasın da. Öyle kaybedenleri de çok. :)

      Sil
  3. amaniin türkiyede taşımak lazım evet. ehliyet taşıyom ben. araba kullanmasam da işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)
      Öyle değil mi.. ehliyette kimlik sayılır. :)

      Sil
  4. Benim hep yanımda, kimlik ve ehliyet üstelik:) Tüm istatistikleri bozdum. Hem orta yaşlıyım, hem çalışmıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)
      Sizden de bu cevabı beklerdim zaten. Benim gözümde yeri ayrı olan birisiniz. Sizi okudukça kendimi tembel görüyorum. :)

      Sil
  5. Ben babadan kalma alışkanlık polis olduğu için hep öğütlerdi. Yanına almadan çıkma ve kimseye verme diye. :).Şimdi genelde annem benimle dışarı çıkıyor sık sık ikimizin kimliğide bende :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam gibi. Annemin kimliği de ondadır. Genelde birlikte giderler gidilecek yere. :-)
      Ama sizde polis kızı ve eşi olarak yanınızda taşımasanız ayıp olur. :) :)

      Sil
  6. blogun böle çok havalı olmuş yaw :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür. Ama bayadır böyle ki, yeni mi farkettin yani.. :(
      :D
      Değiştirmek istiyorum yine. :-)

      Sil
  7. Ben hep taşırım Uyuşuk Hayalperest arkadaşım, mahalle içinde gezecek olsam bile:))
    Taşıma sebebim tamamı ile yukarıda yazdığınız sebepler.
    Allah korusun...
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, artık sokaklar bile çok tehlikeli. Her yönden..
      Amin.. cümlemizi korusun, sevdiklerimizi de..
      :)

      Sil
  8. Ben yanından ayırmayanlardanım
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogdaşlardan dikkat edenler fazla gibi görünüyor. :)

      Sil