27 Mart 2014

İtiraf.

Yeni aldığım ve ilk kez giydiğim ayakkabımda bir leke gördüm. Ooo.. nereden bulaştı şimdi ya.. diye üzüldüm hatta. Baktım, sanki boya sıçramış. Peçeteyle sildireyim dedim, çıkmadı. Peçeteyi ıslatıp denedim. Yine olmadı. Hatta bir baktım dağılmış, büyümüş leke.
Ahaa.. Sonra bende bir ışık çaktı.
Sizde de oldu mu?
Ayakkabıma meğer su leke yapıyormuş. Su lekesiymiş onlar. :D Kuruyunca geçiyor.
Bunu anlayınca çok sevindim.
Zira şimdiye kadar aldığım en pahalı ayakkabılarımdır kendileri. Daha ilk günden başlarına bir iş gelmesi beni deli ederdi, itiraf ediyorum.. :)








12 yorum:

  1. ayakkabıcının kafasına fırlatırdın artık :)))

    YanıtlaSil
  2. Yağmurlu havalarda puantiyeli ayakkabılarınla çok şık olursun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D artık puantiyeli mi olur, iki renk mi olur bilemem..

      Sil
  3. Bu su lekesi olayı benim de sıklıkla başıma geliyor. Bir anlık heyecandan sonra durumun farkına varıp rahat bir nefes alıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Birde açık renk olunca, lekede koyu renk oluyor. İlk kez başıma geldi benimde. :)

      Sil
  4. Sadece su lekesi olmasına ssevindim
    Arkadaşımın nişan kıyafetine de su böyle lekeler bırakıyordu ama sorun şu ki onlar kuruyunca geçmedi kız nişandan bir gün önce alel acele kıyafeti kuru temizlemeye vermek zorunda kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı kumaşlar böyle cins oluyorlar ne yazık ki..
      Böyle cins kumaşlarla özel günlerin kıyafetini seçmemek lazım bence. :)

      Sil
  5. Neyseki sorun yokmuş. Ben de kıyamam yeni aldıklarıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi bari bir ben değilmişim onları kıymetli gören. Gerçi ben yaptığım temizlik sonrası da kirlenmesini sevmem. :D

      Sil
  6. hah haaa ben hep dondurma dökerim biliyon muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo.. kötü oluyordur. :-)
      Demek ki ayakta yememek lazım. :D

      Sil