7 Mart 2014

Yumuşacık Dudaklar İçin Ne Yapmalı ?

Her gün farklı telden çalmayı seviyorum.

Bu gün çok farklı bir boyuta gidiyoruz. Kişisel bakıma. Dudak bakımına. Siz sevgili blogdaşlarıma kendi keşfettiğim bir, nasıl tabir etsem ki, çözümü paylaşmak istiyorum.
Aslında küçük bir pratik bilgi de diyebiliriz.

Malum, en çok kış aylarında dudakların bakımı güçleşir. Çatlar, kurur. En kötü tabirle, iğrenç olurlar.
İşte dudakları ilk günkü gibi pürüzsüz yapmanın ve ölü, çatlak deriden kurtarmanın formülü;

Sakız çiğnemek.

Çok şaşırdınız değil mi? Ama inanın işe yarıyor. Sadece bende öyle olduğunu sanmıyorum.


Efendim, şöyle yapıyorsunuz. Sanki farklı bir şey yapılacakmış gibi konuşuyorum. 
Sakızı çiğniyorsunuz. O kadar. Ama kanımca sokakta değil, evde çiğneyince oluyor. Çünkü dudaklar sokakta yine kuruyor. Bir süre çiğnedikten sonra, ki yaklaşık bir saat, dudağınızdaki o çatlamış kurumuş ölü derinin yumuşamış olduğunu farkediyorsunuz. Elinizle lavaboda suyla birlikle o yumuşamış kısımları sildirin.
Göreceksiniz ki, dudaklarınız yumuşacık olmuş. Oh mis. :D

Dediğim gibi, bu bende çok iyi işe yarıyor. Dudaklarım yenilenmiş gibi oluyor. Çünkü üstündeki o kurumuş deriden kurtuluyor dudaklar. Ama temizleme işlemini yapmazsanız, bir işe yaramaz. Onu da belirteyim.

Bir deneyin bakalım, eminim sizde de işe yarayacak.

Çatlatsız, yumuşacık dudaklara sahip olduğunuzda, içinizden, şu işe yaramaz uyuşuğa, bu keşfi için bir teşekkür ve aynadan bir gülücük attırıverin, kafi. ;)


14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İnşaallah olur. :)
      Bir pratik bilgi verelim, dedik. bakalım bir bana pratik çıkmaz İnşaallah. :D

      Sil
  2. Hah haaa bu kadar basit yani ve sen mi keşfettin merak ettim
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba sanırım benim keşfim. Başkası da keşfetmişse bilemem tabi. :D

      Sil
    2. Ben ilk kez senden duydum
      :)

      Sil
    3. Ama daha denemediniz...
      :) :)

      Sil
  3. ilahi...güldüm güzel bir yol :) Sakız çiğnemek mi?

    YanıtlaSil
  4. du bi deniyeyim bakayım :d

    YanıtlaSil
  5. bende sakız çiğnenmesinden çok rahatsız oluyorum :/ kendim zaten sevmem de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle uluorta çiğnenmesi beni de rahatsız eder. Ama ben evde, yabancı yokken çiğniyorum. :D
      İyi geliyor bana, hem diş temizliği de oluyor. :)

      Sil
  6. denerim. sakız çiğnemem ama çiğnerim nolcak ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki saatcik, kimsecikler yokken. :) :)
      Bakalım işe yarayacak mı... :)

      Sil