16 Mart 2014

Rüzgar.

Delisin sen rüzgar. Deli..
Ne gelişin belli. Ne de gidişin.
Merhamet istiyorum senden rüzgar, merhamet et bana.
Okşa saçlarımı.. kondur buseni yanağıma.

Delisin sen rüzgar. Deli..
Usulca gir odama. Otur yanıbaşıma. Ortak ol yalnızlığıma.
Usulca sil gözyaşlarımı..

Delisin sen rüzgar. Deli..
Sürmüşsün yine en güzel kokuları. Döndürdün başımı yine..

Delisin sen rüzgar.
Ben senden deli.
Ben seviyorum seni. Sen de sever misin beni...
Ah deli rüzgar, ağlatma bu deliyi...
Es de sil gözyaşlarımı.
Merhamet istiyorum senden deli rüzgar, merhamet et bana.
Okşa saçlarımı.. kondur buseni yanağıma.

Benim deli rüzgarım...
Sevdası bol rüzgarım..

6 yorum:

  1. Camı kırayım dedim de :))

    YanıtlaSil
  2. :) rüzgar alsın götürsün seni biraz uzaklara tatile filan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      O kadar kötü mü yahuu... :-)
      Ama tatil harbi iyi olur. :)

      Sil
  3. O rüzgar huzuru getirsin kalbine
    Ve beninkinede
    Yüreğine sağlık, güzeldi
    :)

    YanıtlaSil