6 Mart 2014

Boş...


Boş işler, boş hayaller, bomboş bir dünya.

Sorguluyorum kendimi. Ne var elinde, dolu olan...

Yüreğinde ne var peki ? Ya aklında...
ya kalbinde...

Bant kopuyor. Yüreğim sıkışıyor..
Dilim tutuluyor.

Sadece içten içe düşünceler. Hayaller..

Ama yapılan tek bir şey yok.

Neden?

Şükrü dilimden düşürmemeye çalışsam da, biliyorum, yetmiyor.

Başkalarının yaptıklarını gördükçe, okudukça iç geçiriyorum.

Aklımdan geçenleri, hayata geçiremiyorum.

Susuyorum, kalıyorum.

Ömür geçiyor. Zaman geçiyor. Saatlar akıyor gidiyor.

Ben ise;

Boş işlerde, boş hayallerde..



 

14 yorum:

  1. Hayatın bir ucundan yakalamaya çalışırken,
    dikkat etmemiz gereken
    bizim mi hayatı, yoksa hayatın mı bizi peşinden sürükleyeceğidir...
    kendin nereye gitmek istediğini bilirsin ama
    hayatın seni nereye götüreceğini kimse bilemez....

    sen bir arpa boyu yol alamadım derken,
    bir bakmışsın, hayallerinin bile bir adım ötesindesin...

    Kısaca: Su akar yolunu bulur...

    YanıtlaSil
  2. sadece sen mi?hepimiz öyle değil mi://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de... Ama insan kendini daha iyi bilirmis ya. Öyle derler.
      Teşekkürler.
      :-)

      Sil
  3. Hayata neden geldiğimizi daha çok arar olduk hepimiz, karşıma böyle sorgulamalar daha çok çıkıyor sanki, ben de eskisinden daha çok sorguluyorum.
    :)
    Bak bir kızın olsun ve ona gülmeyi öğret yeter.
    Ruhumuzun tatmini çok güç oldu sanırım.
    Ayrıca bak sen olmasan Kurt Seyit ve Şura'yı kaçırdığımı nereden öğrenecektim.
    ;)
    Bence benim senin yazdığın yazılardan bir tanesinde kendimi sorgulamam bile senin için yapılmış koca bir eylem
    Bak silkeliyorum seni hadi gel kendine.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimdeki boşluğun nedenini çevremde şu sıra çok sık gördüğüm için galiba bu sorgular. :)
      Bu belki de evrenin bana mesajı. Sende yapabilirsin, yapmalısın, diyor banada.
      Ama ben kendime gelemedim.
      Büyük bir iyilik etmişim. :)
      Çok teşekkürler.
      Eksik olmayın.
      Benden de kocaman sevgiler.. :)

      Sil
  4. hayatımız bu işte. düşünme bırak akışaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapmalı değil mi.. yaptığı, yapabildiğini yap. Gerisini salla. :)

      Sil
  5. Çok düşünüyoruz, çok yoruyoruz ve çok üzüyoruz. Peki elde ne var elde var koca bir sıfır en iyisimi bırakalım hayatı nereye varırsa varsın yolu biz içinden gülücükler toplayalım hüzünleriyse toplayıp denize atalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, elde koca bir sıfır kalıyor.. :)
      En iyisi bu galiba.
      Gülümsemek..
      :)

      Sil
  6. Kendi hayatımıza "kendimizin" ekledikleri aslında hayat..
    "kader" denilen olgunun var olduğunu ama düz bir kavramla bize sunulduğunu düşünüyorum. en net kararlar onda. ölmek , doğmak , evlenmek gibi. diğer seçenekleri sunuyor aslında bize hayat.
    tek çare kanatlanmak demiyorum ama yine de bir iki kanat çırpmayı denemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayatın her saniyesini kadere bağlıyorum. İlmik ilmik işlenmiş gibi..
      Ama tabi burada kendimi yok saymıyorum.
      İsteklerim az hedeflerim yok. Var gibi görünse de ya hayal ya da kuru laflardan ibaretler..
      Hiçbirşeyi tam yapmadığımı düşünüyorum. Kulluğumu bile..
      Eksiklerim çok ama aynı yerimde kalmayı seçiyorum hep..
      O yüzden boş geliyor yaptığım rutin işler.. dünya.. hayaller..
      Teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. Hayat fani, ölüm ani, her şey boş, haydi coş. :)

    YanıtlaSil