31 Mart 2014

Bugünün Saraylısı Dizisi.


29 Mart Cumartesi günü yayınlanan bölümle, aklımdaki  sorulara cevap buldum.
Peki ne idi o soruların en önemlisi ?
Savaş duygularında samimi miydi yoksa hepsi bir oyun muydu? Son bölümden evvel tamam diyordum, bu adam samimi. Gerçekten Ayşen'i seviyor.
Ama öyle değilmiş arkadaş. Adam annesini bile kandırıyormuş. Ki bir intikamda ondan alıyor zaten.

Baştan beri Ayşen'in Ata Bey'in kızı olduğunu biliyormuş. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar hesaplamış. Ayşen'i aşkına inandırmayı başardı. Evlenecekler. Tabi Ata Bey ve Fatih'i hiçbir zaman inandırmayı başaramadı. Ve sanki onlar Savaş yalancı dedikçe, Ayşen Savaş'a daha çok inanıyor ve aşık oluyor.

Evet..

Şimdi ne olacak?
Savaş'ın planının devamı ne?
Ayşen'le evleneceklerde ne olacak?
Ata Bey'in sahip olduğu herşeyi almanın peşinde. Ayşen'in babasından kalan inşaat şiketini de batırmayı planlıyor gibi. Tabi Ayşen batınca doğal olarak Ata Bey'de batmış olacak. Ev Ayşe'nin, atölyede. Onun sayesinde hala lüks içinde yaşıyorlar. Ayşen biterse onlarda yine bitmiş olacaklar. Savaş da bunun farkında zaten. Ondan o kredi mevzusunu açtı kanımca.
Başka bir bakış açısı olarak şöyle de diyebiliriz. Ata Bey'in evi Ayşen'in, atölyesi Ayşen'in. E Ayşen Ata Bey'in kızı. Savaş kocası olunca Ayşen'e de , Ayşen'in sahip olduklarına da otomatikman  sahip olmuş olacak. Ve bir şekilde Ayşen'i oyuna getirip, kandırarak tüm herşeyine sahip olur. Yani intikamını almış olur.

Evlenecekler ve bence herşey daha yeni başlayacak. 
Ya da ikinci ihtimal olarak evlenince herşeyi açıklayacak ve dizi bitecek.

Bakalım hangisi olur.. göreceğiz. 



10 yorum:

  1. diziyi bilmiyorum bugünün saraylısı azıcık kore dizilerinin isimlerine benzettim ama alakalı bişi değil herhalde. söz izleyenlere bırakıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, değil. Aynı isimli bir kitaptan uyarlama imiş. Başlarken öyle diyor. ama yazarın adını unuttum gitti. :)
      :) Teşekkürler.

      Sil
  2. Izlemedim ki diziyi, Kurt Seyit'i de izleyemedim. Tv'ye zaman kalmıyor ki! Yoksa senin önerdiklerine bakmayı çok istiyorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Kurt Seyit'e bir daha bakmadım zaten. Duyduğuma ve okuduğuma göre Küçük Ağa hala zirvedeymiş. :D
      Bende çok bakmıyorum aslında. Bir bu, birde Böyle Bitmesin var. yabancı dizilerim var bir iki tane. o kadarcık. :D

      Sil
  3. bende dizinin reklamını her gördüğümde şunun kitabını bi okuyım diyorum

    YanıtlaSil
  4. izlemedim. selçuk yöntem oynuyo di mi. severim onu :)

    YanıtlaSil