17 Nisan 2012

3. Antalya Televizyon Ödülleri

İlkini duymuştum da ikinciyi gözden kaçırmışım ben. Herhalde medyada çok yer almadığı için diye düşünüyorum.

20 – 21 Nisan 2012 tarihleri arasında yapılacak ödül töreni, internet sitesinde yazılana göre baya heyecanla bekleniyormuş.
Ama ben hiç öyle bir izlenim görmedim. Ayrıca okumadım da.
Geçen bir köşe yazarı yazmış; Antalyalının haberi bile yokmuş neredeyse ödül gecesinden. Niye? Çünkü gecenin olacağı otel, taaa Antalya'nın ayak basılmadık yerlerindeymiş neredeyse.
Ve en önemli hususda ödül çeşitlerinin bolluğu. Şöyle bir baktım da, harbi baya çok. Ödül katagorisine ve adaylara burdan ulaşabilirsiniz.
Okuduğum yazıda Ay Yapım'ın etkinlikten çekildiğide yazıyordu. Baktım aday listesinde Kuzey Güney dizisi yok. Malum, dizi Ayyapımın. Üzüldüm. Olsaydı eminim birçok ödül alırdı.
Bilmiyorum ben mi gözden kaçırdım, ama ciddi ciddi, fazla konuşulmuyor bu Tv ödülleri. Beklenen ilgi yok gibi. Ya da bana öyle geliyor.

3 yorum:

  1. Bu tür yarışmalarda mutlaka bir şaibe çıkar..

    YanıtlaSil
  2. Şaibeden öte, sanki sadece kendi içlerinde, kendilerince ödülleşiyorlarmış gibi. (:

    YanıtlaSil
  3. İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

    YanıtlaSil