27 Nisan 2012

Dizilere Bir Mim Dokunuşu

8 maddelik – uyuşuk hayalperest kanunları – başlıyor. Yazacağım dediğimin üstünden bir hafta geçti. Artık ertelemiyeceğim dedim. Ve o 8 madde. :)

1- Ben dizi izlerken, hiçbir şekilde araya bir şeylerin girmesini istemem. Bu herhangi bir şey izlerkende aynıdır. Bir iş karıştırırken de. Reklam aralarında zaping yapmam. Bu şekilde baya kazandırırım yapımcılara, tvlere.
 


4- Polisiye dizileri severim. CSI-NY, Closer, Rizzoli and Isles izlediğim dizilerden bazıları. Türk yapım, şöyle ağız tadıyla izlenecek bir aksiyon polisiyeler yapamadık. Behzat Ç. var. Evet var, ama o polisiye değil, drammış. Kaldı ki Onu ben izleyemiyorum. Annemden dolayı.

5- Komedi dizilerini severim. Mesela yabancılardan The Big Bang Theory. Türk yapım Dadı. İyi bir komedi idi. Her ne kadar aktarma olsa da, en iyi aktarmalardan biriydi. Sonra Belalı Baldız dizisi de pekde fena değildi. İzlerdim.

6- Şöyle düşününce eskiden daha iyi diziler varmış. Mesela komik dizilerden, Bizim Ev, Everybody Loves Raymond ve Friends. Polisiye olarak Prison Break ve Cold Case. Şuan aklıma gelen, severek izlediğim dizilerden. Sonrasında İkinci Bahar, Çemberimde Gül Oya dizileri de çok güzeldi. Asmalı Konakta türünün en iyisi idi. Çünkü sonrasında Tvyi ağalar basmıştı.



7- Fantastik dizileride sevmiyor değilim. Mesela Merlin. Sonra, daha ilk sezonunda kalsamda, The Vampire Diaries. Arada, şu adını tam teleffuz edemediğim cadılı diziye bakıyorum.

8- Dizileri Tvden izlemeyi tercih ediyorum. Netten izlemeye bir türlü alışamadım. Hele bölümleri indirip izleyenlere imreniyorum. Ben şahsen üşenirim. Bana göre tv keyfi başka tabi. Öyle indirip bir Death Note adlı animeyi izlemiştim. Keşke, pc de sorun çıkmasaydı da, orda kalsaydıda, ben yine izleseydim.

2 yorum:

  1. kuzey guneyi bende kacirmadan izliorum o diziyle ilgili twitter hesabim vardir beklerim :)

    www.twitter.com/_KuzeyGuney

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. (: Ama böyle dizileri sayfalarından takip etmiyorum hiç. O kadarı cidden abartıymış gibi geliyor bana.

      Sil