3 Nisan 2012

Tv Gündüz Kuşağı Programları

Haftaiçi evdesiniz.
Yapacak olduğunuz ev işlerini yaptınız. Ve şimdi oturup dinlenme vakti.
Peki evde boş boş oturulur da Tv izlenmez mi? İzlenir elbet.
Ama şu nokta var. Ne izleyeceksin bakalım?
İzlenecek ne var ki gündüz kuşaklarında?
Ya cinayet çözeceksiniz oturup, kafayı acaba kim yaptı diye düşüncelerle yoracaksınız. Ki bunu sabahın erken saatlerinde, belki de kahvaltı esnasında yapacaksınız. Çok lazımmış gibi. O saatte o program çokda lazımmış gibi.
Ya da millete koca bulacaksınız. Hem de günün her saatinde. Maaşaallah kanallara gün içinde serpilmişler. Biri bitiyor diğeri başlıyor. Kurtuluş yok.
Yahut, ki bu da yeni çıktı. Öğle vakti, eksikliğini çok hissettiğimiz, dram dolu hayatların öyküsü yer alır Tv ekranlarında. Gel de yemek ye şimdi. Dramdan trajediden reyting koparmaya çalışıyorlar. Sanki bir faydaları oluyor o insanlara. Hiç sanmıyorum.
Eskiden her kanalda bir sabah programı vardı. Allah'tan yoklar artık. Yani en azından azaldılar. Ama yerine başka işe yaramazlar geldi.
Şöyle bakıyorsun da, gündüz vakti izlenecek hiç.. bir şey yok Tvde.
İnsan bir sinema filmi çıkarır. Yahut ne bilim, şöyle draması az, ağlaksız, küfürsüz ve ilginç bir şey yapıp çıkarır.
Evde olmak yanlış mı ? Hata mı yani.
Ama ben çözümü buldum. Haber kanalı izliyorum.
Bu arada ben evde değilim ama Tv izleyebiliyorum.

4 yorum:

  1. vallah ben sadece aksam kusagi ve gece kusagini seyrediyorum

    onlarda diziler ve spor pogramlari

    YanıtlaSil
  2. Gündüz Tv bakmayacaksın zaten. Boşuna para kazanıyorlar. Ve haftasonları da.

    YanıtlaSil
  3. : ) Ben çocukları geçen sene emzirmeye eve gittiğimde sabah 10 sıraları binada Müge Anlı ile canlı canlı'nın sesleri yankılanıyordu. Öğleden sonraları da Yeşil elma mı ne o program ile Seda sayan vardı: )

    Bizdeki çözüm de TV yok evde, küçük 37 ekran bi tane var, yarım yamalak çeken. Çok önemli birşey olursa açıyoruz...

    Sevgilerle,

    YanıtlaSil
  4. En güzeli. Olduğunda illa ki açmak istiyor insan. Az kanal, az seçenek ama çok huzur. :)

    YanıtlaSil