16 Nisan 2012

Olmak Yada Olmamak... Bütün Mesele Mim.

Haftasonu nete pek bakmıyorum. Malum kış mevsimindeydik. Ne alaka? Bizim evin kışın sadece bir odası yazdır, o bakımdan. Üşümemek, üşütmemek adına netten uzak dururum. Bu haftasonu hava iyi olsada bizim net bağlantısı, parçalı bulutlu idi. Artık modem mi yedi kafayı, telefonla beraber bilemiyoruz. Yetkilileri aramayı de hep erteliyoruz.
Uzun lafın kısası, sevgili huyum kurusun, beni yine mimlemiş.Yine derken, memnuniyetsizlik anlaşılmasın. Hatırlaması hoşuma gidiyor.
Mim olmak ya da olmamak ile ilgili. Yani benim verdiğim isim bu. Şöyle baktım da zaten herkes değişik ad vermiş bu mim'e.
Ve gelelim mim'lere.
  1. Yemek olsam ne yemeği olurdum? Yemek... Bazen tatlı, bazen tuzluyum. Bazen acıyımdır biraz. Bir yemek nasıl böyle olur, bilmiyorum. Gerçi bir yemek sayılmaz ama salata olabilirim. Kişiye özel menu imkanı. Tam benlik. (:
  2. Müzik aleti olsam hangisi olurdum? Hımm.. Piyano çalmak hep içimde kalmıştır benim. O yüzden hiç olmazsa çalan beni çalsın, ben olayım piyano.
  3. Araba olsam hangisi olurdum? Şu reklamında sevgilisine timsah alan çocuk var ya, işte onun arabası olurdum. Bakınız işte burdaa...
  4. Aylardan hangisi olurdum? Nisan... Neden mi? Ne zaman yağmurlu, ne zaman güneşli belli değil. Yağsa bile insanları o kadar çileden çıkartmıyor. Seviyorlar hatta. Güneşine herkes aldanıyor.
  5. Ayakkabı olsam hangisi olurdum? Ayakkabılarla pek ilgim yok. Rahatıma bakarım. Marka takıntım yok. Hem klasik, hem spor takılırım. Bilemedim. Ama olmuşken, balerin ayakkabısı olayım bari. Yoksa onun adı bale ayakkabısı mı? :)
  6. Kıyafet olsam hangisi olurdum? Kıyafetlerde de rahatlığı seven biriyim. Ben ne rahat düşkünü biriyim öyle. Elbise olurdum. Şöyle rahat, spor tarzı bir şey. Beyaz renkte mesela...
  7. Renk olsam hangisi olurdum? Hep sevdiğim, hoşlandığım şeylerden yola çıktım madem, renk olarak da sevdiğim olsun. Kahverengi. Seviyorum bu rengi, asil, sade, şık bir renk. Neredeyse herşeye uyumlu.
  8. Hayvan olsam hangisi olurdum? Hayvan mı? Ne alaka yahuu... İçimizdeki yahşi hayvan uyanmasın şimdi. Bukelamun olabilirim. Niye? Ortama uyum sağlıyor, daha ne olsun. :)
  9. Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var? Aaa... Kitap mı? Kitap nerden çıktı şimdi? Okumadığım çıkacak ortaya, iyi mi.. Şaka şaka. Yani pek sayılmaz. Mesela birkaç gün evvel olsaydı, öyle olacaktı ama şuan, okuduğum, okumaya çalıştığım bir kitabım var, elimin altında. Tobie Lolness, serinin ilk kitabı. Aslında biraz çocuk kitabı. Ama öyküsü güzelmiş okuduğum kadarıyla. Şimdi bakalım ne varmış 137'de. De, ya bilmediğim bir noktada cevap niteliğindeyse orası.                                                       “bu düşünce zehirli ok gibi saplandı bağrına. Ve gerisingeri döndü...” Sayfanın son cümlesi. Hoşuma gitti.

Ve bir mim daha burada nihayet bulur. Kimseyi mimlemiyorum. Kimse kalmamıştır zati.

2 yorum:

  1. Nisan cevabın çok hoşuma gitti. hani Nisan ayını pek sevmeyen ben bile cazip buldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgün, hiç düşünmeden, o nisanın şifalı yağmurunda yürüyeceğim. Kimseye aldırmadan.
      (:

      Sil