22 Nisan 2012

3. Antalya Televizyon Ödülleri Sahiplerini Buldu

Gece henüz bitti. Başından itibaren izledim, notlarımı aldım.
Ve ödül alanları açıklamadan, gözüme takılanları aktarayım öncelikle.
"Ben değilim"
Okan Bayülgen adına ödül alan kişi, ödülü alırken böyle dedi. Ve sonrasında başkası adına ödül alan birkaç kişide gülerek "ben değilim" diye sözlerine başlayıp ödülleri aldılar.
Ödül alan erkeklerin çoğunluğu, eşlerine selam ve sevgilerini yollamayı ihmal etmedi.
Gülse Birsel, "birgün kırkbeş dakikalık dizi yapmak istiyorum" dedi. Allah Allah, bir mecburiyet mi var, illa 90 dk.lık olacak diye. Tuhafıma gitti de. Sonra ödül verirken Engin Çağlar da bu konuya değindi. Yine sonrasında ödülü alan Halit Ergenç'de. Böyle bir kural mı varmış. Bilmiyordum açıkcası.
Show içerikli yarışma ödülü katagorisinde Acun'un programları yarışmış cidden. Ve Ona gideceği belli imiş. Yüksel Aytuğ, yanına gidip vereceği için mutlu idi. Uçak biletini bile ayırtmış.
Meral Okay unutulmamıştı. Zaten böyle bir gecede unutulmaması gereken bir isimdi. Kendi adına verilen ödül alınırken çoğunluk gözyaşlarına hakim olamadı.
Behzat Ç. rolü ile ödülü alan Erdal Beşikçioğlu, bence sahnede en çok alkış alan, Meral Okay'dan sonra, kişi idi.
En çok sevinenler de, Elde Var Hayat dizisi oyuncuları oldu. Öyle ki bir tanesi sandalyenin üstüne çıktı.
Ve ve.. Ödül sahiplerinden, en memnun olmadığım ödül sahibi, en iyi drama dizisi olarak ödülü alan Hayat Devam Ediyor dizisi idi. Bence Behzat Ç. almalıydı.

Ödül Alanlar:
Özel Ödüller:
Onur Ödülleri; Faruk Bayhan, Umur Bugay
Jüri Özel Ödülleri; Bay Tahmin programı, Tarık Ünlüoğlu
Onur Boran Özel Ödülü; Beyazıt Öztürk
Toplumsal Sorumluluk Ödülü; Mahsun Kırmızıgül

En İyi Dram Dizisi
Hayat Devam Ediyor

En İyi Gençlik Dizisi
Elde Var Hayat - Sınav

En İyi Dönem Dizisi
Muhteşem Yüzyıl

En İyi Komedi Dizisi
Yalan Dünya

Drama Dizisi En İyi Erkek Oyuncu
Erdal Beşikçioğlu Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi

Drama Dizisi En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu
Hüseyin Avni Danyal Öyle Bir Geçer Zaman Ki

Drama Dizisi En İyi Kadın Oyuncu
Ayça Bingöl Öyle Bir Geçer Zaman Ki

Drama Dizisi En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu
Meral Çetinkaya Öyle Bir Geçer Zaman Ki

Drama Dizisi En İyi Yönetmen
Hayat Devam Ediyor Yıldız Hülya Bilban

Drama Dizisi En İyi Senaryo
Muhteşem Yüzyıl Meral Okay

Komedi Dizisi En İyi Erkek Oyuncu
Olgun Şimşek Yalan Dünya

Komedi Dizisi En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu
Bartu Küçükçağlayan Yalan Dünya

Komedi Dizisi En İyi Kadın Oyuncu
Demet Evgar 1 Erkek 1 Kadın

Komedi Dizisi En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu
Gupse Özay Yalan Dünya

Komedi Dizisi En İyi Yönetmen
Yalan Dünya Jale Atabey Özberk

Komedi Dizisi En İyi Senaryo
Leyla İle Mecnun Burak Aksak

Dizi Film En İyi Görüntü Yönetmeni
Muhteşem Yüzyıl Ercan Özkan

Dizi Film En İyi Sanat Yönetmeni
Muhteşem Yüzyıl Nilüfer Giritlioğlu

Dizi Film En İyi Müzik
Öyle Bir Geçer Zaman Ki Nail Yurtsever, Cem Tuncer

Ana Haber Bülteni Sunucusu
Cem Öğretir - ATV

Çocuk Programı
Pepee TRT Çocuk

Ekonomi Sektör Programı
Finans Cafe CNBC-E

Güncel Sanat Programı
Gece Gündüz NTV

Haber / Tartışma Programı
Haberaktif TV 8

Kadın Programı
Derya’nın Dünyası Kanaltürk TV

Komedi Programı
Koca Kafalar İle Baba Haber Bülteni Kanal D

Kültür İçerikli Program
Üstün Dökmen'le Küçük Şeyler Star TV

Magazin Programı
Show Kulüp Show TV

Sağlık Programı
Doktorum Kanal D

Sohbet Programı
Muhabbet Kralı TV 8

Spor Programı
Bizim Stadyum TV 8

Talk Show / Müzik-Eğlence Programı
Disko Kralı TV 8

Bilgi / Kültür İçerikli Yarışma Programı
Kim Milyoner Olmak İster ATV

Şov İçerikli Yarışma Programı
Survivor Ünlüler-Gönüllüler Show TV

Belgesel
Yüz Karası Değil Ekmek Parası İz TV

6 yorum:

  1. İyi haberler var :)
    Bir ödül seronomisi de bitti, geçti artık.

    YanıtlaSil
  2. En iyi dram dizisi şaşırttı sadece :) mimledim canım seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben şaşırmaktan öte, gıcık oldum diyebilirim.
      Ve 2011 ve 2012 yılı dizileri bir kefeye konmuş. Haksızlık gibi geldi bana.
      Mim içinde teşekkürler. SAnırım içlerinden birini seçeceğim, isim bulamadım. Bende diziliyi seçtim. :)

      Sil
  3. Ben izledim canlı yayında güzel bir organizasyon olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzeldi. Ama Melike'nin yanına daha işini bilen birini koysalarmış iyiymiş. Onun gibi sunucu birini mesela. Çünkü Caner dağıttı, Melike ardından topladı cümleleri. :)

      Sil