17 Nisan 2012

Eve Düşen Yıldırım Değil Şimşek

şimşek çaktı beynimde.”
 Aha işte bu olaydır sadece olan. Çakan bir şimşektir. Ama o ışığı görmeyen, yıldırım der.
 Sadece yıldırımı görür.
 Çok bilimsel oldu galiba.
 Ben sadece şu yeni diziden bahsediyorum. Şu çarpık aile ilişkileri olduğu için, lafı çok edilen dizi.

Eve düşen yıldırım.
 Adına göre, bence, suç eve gelen kızdaymış gibi lanse ediliyor.
 Halbuki kız, benim gördüğüm kadarı ile bir şey yapmıyor. Adamlar, lütfen af buyurun bu laf için, azmışlar. Sanki hayatlarında ilk kez kız görüyorlar. Hele o Namık. Resmen sapık. Eni konu öyle yani. Karşındaki kız, sana abi diyor, senin aklından neler geçiyor. Kardeşi desen, başka alem zaten.
 Namık'ın sapık arkadaşı da var. Muazzez'i hangi ara görmüş, cebini almış. Bir de parti diye çağırmış, yanına kendi gibi sapık birini almış. Guya kızları tekne turuna çıkarmışlar. Adı da parti. Peeehhh....

Diziyi takip etmiyorum. Haftasonu tekrarına, ekranda bişey olmadığı için bakıyorum öyle. Benim anladıklarım bunlar arkadaş. Ha, kız bir şey yapıyor diyebilirsiniz, ama onların hemen atlaması, bence yine, sadece, sapıklıktır.

5 yorum:

  1. nedense bu dizilerde herşey aile içerisinde dönüyor..

    YanıtlaSil
  2. dizi umduğumdan da uzun sürdü :) muazzez'in bacakları diziyi bir sezon daha devam ettirir bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Öyle gibi görünüyor. lakin suya düşüyor. Suda da birine gönlünü kaptırmasın bu kız şimdi. Yada biri suda görüp aşık oluverirmiş.
      Böyle abartıp her göreni esas kıza aşık ediyorlar ya, deli oluyorum.

      Sil