26 Nisan 2012

Marka Kent Ödüllü Logo ve Slogan Yarışması İptal

Evet evet, yanlış değil, sonunda kesin ve net cevabı verdiler sağolsunlar.
İptal etmeye karar vermişler. Niye?
Birinciye layık bir çalışma bulamamışlar.
Anca düştü akıl başa. Yarışmanın başlatıldığı neredeyse bir sene olacak. Bakınız burda yarışmayı ilan etmişim. Aylardan Temmuz, ki ben hemen duymadığımı hatırlıyorum. Ordan bir ay geri atın, Haziran. Biz hangi aydayız? Nisanı sayma, Mayıs. Yani uzun lafın kısası, olmuş bir sene.
Şuan iptal edildiğine dair açıklama yazısını tesadüf eseri buldum. Anasayfada yok bir açıklama. Ben hergün, olmadı birgün ara ile hep baktım siteye. Bir açıklama var mı diye.
Bundan iki yada üç hafta evvel idi. Anasayfada link vardı. Seçici kurul seçme işlemini bitirdi. Yarışma takvimi açıklanacak deniyordu.
Şimdi sadece duyuru linkinde bu açıklama yer alıyor. Tekrardan sağolsunlar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder