5 Nisan 2012

Zil Çalınca

O, 40 dakikalık ders bitmiş ve artık mola zamanıdır. Günün en kıymetli anları. O, 5 dakikalar. Teneffüsler.
 Okul hayatı; eğitici de oluyor, öğretici de. Eğlenceli olur ama sıkıcı da olabilir pek ala.
 İşte bunu anlatan eğlenceli ve keyifli bir dizi bence Zil Çalınca.



Oyuncu kadrosuna bakarsanız, eminim çoğunu tanıyacaksınız. Onlar dizilerin, pek de konuşmayan, arka planda bırakılan çocuk oyuncuları. Artık büyümüşlerde kendi dizilerini yapıyorlar.

Dizi için nette bakındım. Kimileri Amerikan özentisi demiş. Söyler misiniz bana, şuan hangi işimiz özenti değil. Bunu diyenler oturup güzelim filmden çakma olan Suskunları izliyordur kesin. Öyle ya, onda dram var, acıdasyon var bol bol. Bu diziyi izleyip ne yapacak. Anca eleştirir.

Evet Amerikan özentisi bende de var. Niye mi? Niye bizde şöyle gençlerin ama cidden gençlerin oynadığı bir gençlik dizisi olmuyor. Yeni yüzler, yeni yeteneklerden oluşan. Abartısız bir konu ile. Amerika yapıyor. Peki o zaman neymiş... Biz özenti değilmişiz. Çünkü yapmıyoruz. Yapamıyoruz...

Gelelim asıl mevzumuza. Zil Çalınca dizisi, Disney Channel kanalında, 23 Nisan günü, saat 15.de başlayacak.
Ben gibi, böyle bir diziyi merak edenlere duyrulur.

Oyuncu kadrosu; Fıratcan Aydın - Cihan Şimşek- Berkay Mercan - Emir Çalıkkocaoğlu - Aylin Üskaya - Lorin Merhart - Yağmur Yılmaz - Miray Daner - Elif Ceren Balıkçı - Merve Hazer

4 yorum:

  1. Gençlik dizileri konusunda başarılı olduğumuzu düşünmüyorum. Genellikle kızların "teşhirci" olduğu tarzda dizi ya da film yapılıyor. Açıkcası hoş da olmuyor... Tabi bana göre başarısızlık olan bu durum, başkaları için "başarı" olarak adlandırılabilir.

    Şu an aklıma gelen en güzel örneklerden biri Sevgili Perran Kutman'ın "Hayat Bilgisi" dizisidir. Tam bir aile dizisiydi. Zamanında severek izlerdim.

    YanıtlaSil
  2. Bende o tip dizilere zaten gençlik dizisi demem. Dedim ya beceremiyoruz.
    Evet ilk başlarda gayet iyi idi. Sonra tipik Türk dizi geleneği, uzat babam uzat, suyu kalmasın..

    YanıtlaSil
  3. Berkay mercan ı ben bir çok yerden tanıyorum hatta şuan bizim okulda aynı yerde at binmeye gidiyoruz onla arkadaş olmak çok güzel...

    YanıtlaSil